• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

korg triton met moss, scsi, 64 mb etc.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Thom Huisman

Ingeburgerd
Na lang wikken en wegen, wegens inkrimping bied ik te koop aan: mijn korg triton (classic, geen le). Met 64 mb sample geheugen, moss Z1 board ingebouwd, scsi aansluiting ingebouwd (voor cdrom of harddisk). Verder zitten er kabels bij, manual, en een aantal sample cd's. Een toelichting op dit workstation lijkt me overbodig.

In prima staat, in rookvrije ruimte gebruikt. Ik verkoop alleen als geheel, en dus geen onderdelen. Ook helaas geen ruil.

Prijs: 1499 euro. Deze is vast.

Vragen of bezichtiging? Mail me gerust.

Prijsverlaging: 1399 euro (gelet op het feit dat een moss board bijna 300 euro kost, krijg je dus een complete triton met alles erbij voor 1099 euro!).

Heren, dames, een unieke kans voor een echte complete korg triton, met de moss synthese card van de Z1.

Even nog de exacte specificaties:
korg triton, met nieuwste OS
extra 64 mb sample geheugen
extra scsi poort
extra moss card
externe scsi HD
éxterne scsi cd writer
scsi kaartje voor in pc
x standaard
sample cd's om via de scsi cd rom in te laden (heb je geen uitbreidingskaarten meer nodig)
manuals, kabels en nog meer extra patches op cdrom

Unieke kans: zo compleet als dit zijn ze zelden.

Een schopje: als je bedenkt dat:
moss minimaal 300 euro waard is
scsi optie minimaal 75 euro waard is
64 mb sample geheugen minimaal 25 euro waard is
een externe scsi HD + cd writer minimaal 40 euro waard zijn
scsi pc kaart + kabel minimaal 20 euro waard is
standaard minimaal 40 euro waard is
de sample cd's minimaal 75 euro waard zijn,

dan kost deze triton nog maar 1349 - 300 -3 75 - 25- 40 -20 -40 - 75 = 774 euro!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back