[track] techno !

BasroR

ROBOT!
Normaal maak ik eigenlijk nooit techno voor 's nachts op den dansvloer...
maar deze doet het denk ik wel: skimmed.mp3
De track is vandaag gemaakt, dus er zal nog wel een arrangeer & mix sessie overheen gaan.

Wat vinden jullie ervan? :D

:dj:

het idee is er zeker wel. het kan denk iets beter gecomprimeerd worden. de kick is nog vrij soft en er zit veel reverb in, waardoor het meer soort van deephouse techno wordt.

dat geluidje op 1.39 :okdan: klinkt zeker goed :)

waarmee heb je deze track gemaakt... het zou me leuk lijken als ik er een remix van mocht maken :P

Origineel geplaatst door retrophreakcom
nee?
ja joh,
een remix lijkt me ook wel lachen, maar laat ik 'm eerst zelf afmaken *D

de kick is inderdaad nog wat 'dof', ik mis ook nog een punch.. maar bij mijn monitoren klinkt ie ook weer zwaar genoeg om vet te kunnen zijn..
ik heb de track in cubase gemaakt, wat losse beat samples gebruikt voor de beats en de mercury-1 VSTi voor de melodiƫn. van die laatste heb ik twee settings verneukt en diverse keren gemangeld & opgenomen. er zit ook nog wat 'stem' in, flink door de orange vocoder gehaald.

ik zit erover te denken om er nog een warm iets in te bouwen...

Origineel geplaatst door BasroR
ja joh,
een remix lijkt me ook wel lachen, maar laat ik 'm eerst zelf afmaken *D

de kick is inderdaad nog wat 'dof', ik mis ook nog een punch.. maar bij mijn monitoren klinkt ie ook weer zwaar genoeg om vet te kunnen zijn..
ik heb de track in cubase gemaakt, wat losse beat samples gebruikt voor de beats en de mercury-1 VSTi voor de melodiƫn. van die laatste heb ik twee settings verneukt en diverse keren gemangeld & opgenomen. er zit ook nog wat 'stem' in, flink door de orange vocoder gehaald.

ik zit erover te denken om er nog een warm iets in te bouwen...

:okdan: ik hoor het wel als ie af is :)

Back