thematrack voor pacific pleasure

da goose

DaGooseMusic.nl
Ik vind het ritme/percussie totaal niet bij de piano en zang passen.
Het ratelt ook maar continu door...

De feel klopt idd niet. Je zou meer latin swing verw88.
De zang staat ook te zacht vinnik.

Origineel geplaatst door fuse
De feel klopt idd niet. Je zou meer latin swing verw88.
De zang staat ook te zacht vinnik.

"t is een remix dus die vocalen moesten erin.. maar te zacht?? valt wel mee toch? komt er bij mij mooi uit in de mix, niet te hard, niet te zacht.. :confused:
En het is een techno mix.. dus geen latin hoewel er wel een beetje latin invloeden (percussie) inzitten.
De piano was ook een van de ingredienten van het origineel trouwens, vind persoonlijk het contrast techno/vocal/piano/latin wel leuk

Ok, het klinkt wel opzwepend, maar gun je percussionist ook is wat rust!
Ik snap waar je heen wilt met deze track, maar ik vind de percussie wat 'overdone' en te prominent aanwezig IMO. De human feel factor mag wat hoger ook.
Voor de rest niet veel aan te merken qua sound. Het klopt allemaal wel, nix zit elkaar in de weg gloof ik.

gr

Origineel geplaatst door da goose
wrom nie?? ze hebben midi hoor.... :engel:

een Roland E serie heeft ook midi... :)

maar om wat gerichtere feedback te geven op de track:

ik vind de track niet echt naturlijk klinken.
m.a.w. ik zie de pianist/toestenist nog geen chords als deze spelen op de onderliggende drumpartij, en de zangeres al zeker niet zo haar vocalen inzingen op de manier als deze.

het klinkt of iedereen z'n eigen ding heeft gedaan tijdens de opname, zonder dat ze de partij van de ander gehoord hebben, en dat daarna de layers over elkaar zijn gestapeld.

(nu weet ik ook wel dat jij de vocalen en losse parts zoals de piano los aangeleverd heb gekregen, maar ik krijg niet het gevoel of jij de vocalen als guidetrack gebruikt maar eerder de drumtacks en additional parts hebt neergelegd (met de piano niet als referenctie maar als toegevoegde sample), en daarna de vocalen hebt bijgeplaats op de plekken waar jij ze vond inpassen).

het klinkt nu meer of er een instumentale track is samengemixed met een piano/acapella...
(naar mijn mening dan).

Origineel geplaatst door Arv
Ok, het klinkt wel opzwepend, maar gun je percussionist ook is wat rust!
Ik snap waar je heen wilt met deze track, maar ik vind de percussie wat 'overdone' en te prominent aanwezig IMO. De human feel factor mag wat hoger ook.
Voor de rest niet veel aan te merken qua sound. Het klopt allemaal wel, nix zit elkaar in de weg gloof ik.

gr

nee! trommelen zal ie voor zijn zuurverdiende geld.. :smeris:

Ik heb deze remix ook onder tijdsdruk moeten maken hoor, ik had maar een paar dagen de tijd om te maken en in die tijd had ik maar een paar uurtjes echt de tijd. (3 uur in totaal aan gewerkt)

de vocals en die piano waren ook de enige ingredienten waar ik iets mee kon, percussie samples kwamen van een CD van mijn vriendin, had snel wat nodig en kwam dit tegen.

Maar hij komt lekker wel op plaat.. 8o)

Ik persoonlijk vind hem lekker,perc. staat in mijn ogen wel iets te hard in de mix waardoor het een beetje to much klinkt.
Die lead sound doet me trouwens wel wat aan traffic denken8o) Mischien zou je de leadsound wat meer gevarrieerd kunnen spelen. De trackLijkt trouwens een beetje mobyachtig vocaltje te hebben. Ik persoonlijk vind de track opzich wel lekker,alleen de perc. dan. Die piano doet hem juist wel goed vind ik.

Ik vind m leuk hoor, ik hoor m al lekker hard op zo'n evenement door je heen trillen. Maar, als we ff in technische details moeten gaan treden: Het klinkt net alsof je die dame een lampekap over dr hoofd hebt getrokken ofzo tijdens het zingen :D . Ik weet dat jij hier niks aan kan doen aangezien je dit stomweg aangeleverd hebt gekregen van een ander, maar jah, toch jammer. Ze had misschien wel iets meer naar de voorgrond gemogen met een wat meer heldere en sprankelende touch. Maar jah, nogmaals, als je dit zo aangeleverd krijgt wordt het moeilijker om dat te bewerkstelligen. Het kan misschien ook zo zijn dat je het met opzet zo hebt gedaan, (zo'n extra rauwe techno stijl) persoonlijk zou ik dat dan minder vinden.

De verhouding van de percussie en de rest kan misschien iets subtieler (maar begrijp me nie verkeerd, ik vind de mix verder nu al best wel lekker klinken), misschien ietsje zachter, ietsje minder fel (schel).

Verder is ie echt lekker man, persen en draaien die hap :biertje:

Ik vind hem wel kewl.

Beats zijn lekker vooral in het begin, de vocals vind ik iets teveel op de achtergrond.
Op 2 minuut 30 hoor ik een soort van synth (vrij zwaar geluidje beetje gefilterd) die me een beetje doet denken aan 'tiesto'. Bedoel ik niet zozeer negatief hoor maar ik trek dat niet zo.. haalt een beetje de vaart uit de track.
Die fluit vind ik hoogstens irritant, hij is zo statisch.. weet t niet zo met dat.

Verder vind ik alles wel goed op zn plaats vallen en in een tent zou dit zeker wel voldoen.

Hij is zeker wel koel maar ik vind hem naar mijn opinie niet zo lekker als die roffe shit die je op het shockers label hebt gereleased

:mega:

Laatst gewijzigd:
vind de geluiden totaal niet bij de beats passen, met name als ze beginnen, nee vind het niet zo veel aan, sorry

Ik vind het heel vreemd klinken deze track ! Sounds passen niet, ook de mix is errug raar! Maar misschien kan het allemaal nog goed komen !Suc6

Back