Diefstal

t-con

chaoss designer
Beste medesynthfreaks,

Tot mijn groot ongenoegen werd ik gister gebeld door mijn partner in crime de 2e helft van Bionic Underground.
hij had slecht nieuws voor me...
zijn RM1x was gejat :duivels: uit een vrachtwagen, die in een loods stond!
al onze nummers weg en net nu we een demo wilde opnemen!!

Waarom komt zoiets nu juist op het verkeerde moment? mensen moeten gewoon met zijn poten van onze gear afblijven!

geachte mods sorry dat ik zo uitval maar ik ben er echt goed pissig om.

thnx

Kut voor jullie.

Hadden jullie nog het serienummer?
Mocht hij ooit nog te koop aangeboden worden.....

that sucks

Maar ik kom met de onvermijdelijke vraag: hebben jullie geen backup gemaakt van de songs uit de RM1X?

nee helaas niets.. ook geen uiterlijke kenmerken jammer genoeg.
we zijn wel de lom zaakjes een beetje in de gaten aan het houden.
hopelijk krijgen we em terug...

ja we hadden wel een paar diskettes vol maar op 1 of andere manier kan ik die van hem niet in de mijne zetten.

Da's ECHT *** voor jullie! Zoiets komt natuurlijk nooit gelegen, maar nu zeker niet!
Waar en wanneer zouden jullie, btw optreden?

Verzekering? Uit een vrachtwagen gestolen valt vaak wel eens onder 1 of andere verzekering (MITS de wagen was afgesloten, procesverbaal, etc..).

Veel succes en advertenties in de gaten houden!

Enne, daarom heb ik foto's en serienrs. etc. van al mijn gear ergens in een 'kluisje'..

wat ontzettend naar ! :(

ik had ooit een link waar gestolen apparatuur in nederland vermeld kon worden (weet iemand van de medeforummers welke site dit is?!) In belgie is deze site een meldpunt voor gestolen apparatuur.

ik hoop dat je je sequencer terugvindt!

p.s. hou de advertenties op marktplaats, muziek.2ehands.nl en interface ook in de gaten!

zoeken naar rm1x op de verschillende vraag en aanbod-sites:
interface zoeken marktplaats zoeken muziek.2ehands zoeken

+ kun je nagaan wie er in de loods kon, wie er op de hoogte was van de spullen in de wagen, etc ?

er stonden 2 livesets op onze enigste 2!!
hij was wel verzekerd en krijgt het vergoed, maar dat neemt niet weg dat het mooi klote is.
we zouden op een paar feestjes van vrienden gaan draaien en mischien nog in de odeon in veldhoven.
maar helaas kan dat allemaal niet meer doorgaan =(

Origineel geplaatst door t-con
er stonden 2 livesets op onze enigste 2!!
hij was wel verzekerd en krijgt het vergoed, maar dat neemt niet weg dat het mooi klote is.
we zouden op een paar feestjes van vrienden gaan draaien en mischien nog in de odeon in veldhoven.
maar helaas kan dat allemaal niet meer doorgaan =(

Dus je hebt van je hele live set slecht 1 copy gemaakt, en die in je machine bewaart? Dat je spullen gestolen worden is zwaar kloten. Maar geen kopiën van je data maken is ook niet erg slim. Zoals je zelf al schrijft, je krijgt je hardware wel weer terug van de verzekering, maar niet je tracks.

Origineel geplaatst door Bartology
Mijn tracks zijn idd meer waard dan mijn spullen! :frons:

Hmm, bij mij niet echt.. Ik kan 't meeste wel weer namaken. (kun je nagaan wat voor SIMPELE muziek ik maak..)

:( voor de mensen die zoiets stelen.
Van een vriend van me was laatst z'n platentas gestolen (stond in een trapgat in de gang bij een gedeelde voordeur; tijdens een onbewaakt moment de deur opengestaan en platen meegenomen). Die vriend van me was natuurlijk meteen bij alle platenzaken langs geweest om te vragen hem te bellen als ze iets tegenkwamen. De junk die 'm had gestolen was zo dom om heel die tas in 1 keer te gaan verkopen bij een platenzaak.
Zoveel '"geluk"' heb je niet vaak..

Mocht mijn mac gestolen worden, of mijn harddisk crashen (al 1 keer gehad; slechts 2 nummers niet geback-upped) dan heb ik al mijn samples, cubase en reason files nog op 12 cd-r's en 4 DVD-r's staan. (inmiddels al drie jaar muziek maken bij elkaar) Ik moet die eigenlijk nog eens kopieren en ergens in een brandveilige kluis gaan leggen want als mijn huis nu afbrandt ben ik alsnog de lul.

:frons:

Het is en blijft een klote streek maar ja niks aan te doen..

Nu kunnen we wel weer met een compleet schone lijst beginnen, dat kan ook best wel eens goed uitpakken toch?

Origineel geplaatst door t-con
Het is en blijft een klote streek maar ja niks aan te doen..

Nu kunnen we wel weer met een compleet schone lijst beginnen, dat kan ook best wel eens goed uitpakken toch?

dat is waar... orde op zaken stellen en met frisse moed ertegenaan!! SUCCCES !

Back