• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Tascam M2600-24 MK2 met brug

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

n0_key

wazzaaa!
Onder voorbehoud aangeboden mijn Tascam M2600 mk2 24 kanaals mengert met brug. Als alles goed gaat krijg ik deze week een 32 kanaals tafel binnen en dan is deze dus overbodig.

32 kanaals/32x inline
(naar monitorkanaal schakelbare) 4 bands EQ
8x AUX (4x mono, 2x stereo met panning)
8 bussen, inserts, 6 aux returns
originele voeding, prima staat, maar:

2 kleine mankementen, de direct output knop van kanaal 23 blijft een beetje hangen waardoor het kanaal tot op heden op de direct output geschakeld wordt. Openmaken, schoonmaken en het werkt weer.
De fysieke input op kanaal 2 is rot. Het kanaal is prima, keurig te testen via de insert, maar de inputplug heeft het begeven. Soms na een beetje rommelen werkt het weer, meestal niet. Kleine goedkope reparatie, ook goed zelf uit te voeren als je een beetje ervaring hebt, maar als alles lukt deze week wordt het hier veel te krap en ik ben ongeduldig. :D

Ik heb inclusief deze mankementen en vervoer tot op mijn kamer 1300 euri betaalt, mijn vraagprijs is 1250.

(In)ruil van 828mk2, TFPro Edward P8 (of een andere lekkere stereo karaktercomp) bespreekbaar.

Nog niets concreets. Als er niets uitkomt dan laat ik 'm eerst ff fixen, maar dan gaat de prijs gewoon weer naar 1300 euri vast. Er is nu nog wel wat onderhandelingsruimte, zeker bij een ruil.

Morgen komt m'n M3500 :D

Prijs as is nu 1050 euri... Gewoon bij mij op te halen en uit te proberen... Ik zoek ook nog een leuke polysynth met knopjes... MW1 met programmer, XT, Q...

1:

Attachments

• m2600_left_small.jpg
    m2600_left_small.jpg
    255,8 KB · Bekeken: 50
3: (beetje artsy...:D )

Attachments

• m2600_right_close_small.jpg
    m2600_right_close_small.jpg
    206,2 KB · Bekeken: 50
Kijk, beide mengerts... Is die 2600 niet lief? :D

Ik heb geen ruimte meer mensen!