[track] AOR - Balearic (loungemuziek)

Erg lekker hoor :)

Mix is goed, gekozen geluiden ook, structuur is ook goed, vooral percussie vinnik erg lekker gedaan.

Er zou net iets meer in mogen gebeuren, maar echt nodig is het ook niet. toch wel goed dus eigenlijk!

Origineel geplaatst door demian
Erg lekker hoor :)

Mix is goed, gekozen geluiden ook, structuur is ook goed, vooral percussie vinnik erg lekker gedaan.

Er zou net iets meer in mogen gebeuren, maar echt nodig is het ook niet. toch wel goed dus eigenlijk!

Ik had het idee dat het extreem hoog iets te veel aanwezig was, EQ gezien. Vinden anderen dit misschien ook?

Hey!
Ik vind hem heerlijk! Ik vind niet dat er teveel hoog aanwezig is hoor, ik zou zeggen, niet teveel meer aan doen.
Mag van mij zo op ibiza lounge of iets dergelijks!:okdan:

melodisch gezien vind ik 'm niet bijzonder aansprekend, maar opbouw, geluiden en ritmes vind ik lekker... nu moet er nog iets catchy in, iets wat de aandacht vasthoud en dan is ie top

Origineel geplaatst door Bahamut
melodisch gezien vind ik 'm niet bijzonder aansprekend, maar opbouw, geluiden en ritmes vind ik lekker... nu moet er nog iets catchy in, iets wat de aandacht vasthoud en dan is ie top

denk dat ik de melodie wel zo laat, zal alleen nog wat fcten toevoegen en de beat misschien wat aanpassen, maar bedankt !

Origineel geplaatst door eruk
Hey!
Ik vind hem heerlijk! Ik vind niet dat er teveel hoog aanwezig is hoor, ik zou zeggen, niet teveel meer aan doen.
Mag van mij zo op ibiza lounge of iets dergelijks!:okdan:

thx !

Gave piano akkoord met die phaser erover,,, goed hoor.

De beat ben ik niet helemaal kapot van, klinkt erg dun, en de drive past niet echt bij de feel van de muziek op een of andere manier.

Nog effe naar die beat kijken maar voor de rest:okdan:

(ook namens Bobaphat, zit hier naast me)

ik denk dat trucjes met reversed afgespeelde noten van je akkoorden erg leuk werken...
je snaredrum klinkt iets te enthousiast ge-EQ'ed...bijna schel.
na anderhalve minuut vind ik em iets zeurderigs krijgen, waarschijnlijk omdat de lead met lange noten erg lang door gaat. Ik zou vanaf 1 minuut iets meer gaan afwisselen. Probeer ook wat meer warmte in je mix te krijgen want ik vind het nog erg klinisch klinken.
Suc6!

Hans

Origineel geplaatst door hansbakker
ik denk dat trucjes met reversed afgespeelde noten van je akkoorden erg leuk werken...
je snaredrum klinkt iets te enthousiast ge-EQ'ed...bijna schel.
na anderhalve minuut vind ik em iets zeurderigs krijgen, waarschijnlijk omdat de lead met lange noten erg lang door gaat. Ik zou vanaf 1 minuut iets meer gaan afwisselen. Probeer ook wat meer warmte in je mix te krijgen want ik vind het nog erg klinisch klinken.
Suc6!

Hans

:okdan: goeie reply ! Allemaal puntjes die ik als ik het als buitenstaander beluister helemaal in vind.

Begrijp alleen niet wat je bedoelt met reversed afgespeelde noten. weet wel wat het is, maar niet in deze context. :?

De beat was inderdaad behoorlijk clean, ben daar veel mee bezig geweest, hij is nu al een stuk dikker. Zal snel ff online zetten.

Nog bedankt dus ! :eureka:

:engel: dit is pas muziek tot nu toe het beste wat ik tot nu toe op dit forum heb gehoort echt goeie shit is dit en
die break/s in het midden zijn lekker :okdan:

Origineel geplaatst door AOR
:okdan: goeie reply ! Allemaal puntjes die ik als ik het als buitenstaander beluister helemaal in vind.

Begrijp alleen niet wat je bedoelt met reversed afgespeelde noten. weet wel wat het is, maar niet in deze context. :?

De beat was inderdaad behoorlijk clean, ben daar veel mee bezig geweest, hij is nu al een stuk dikker. Zal snel ff online zetten.

Nog bedankt dus ! :eureka:

reversed notes daar bedoel ik mee:

je knipt je noten los (bv in recycle) en in plaats van de hele file te reversen doe je het per noot...dus op het moment dat de volgende noot van het origineel zou beginnen, daar eindigt de attack van de reversed noot zeg maar...klinkt vaag zo maar je moet het gewoon proberen :)

update van de track posten?

hum deze gaat op een chill cd hier :)
lekkej
er moet echt niks meer gebeuren
die snare mag een betje scherp zijn, dat haalt ff terug de aandacht als ge wegdroomt

Origineel geplaatst door hansbakker
reversed notes daar bedoel ik mee:

je knipt je noten los (bv in recycle) en in plaats van de hele file te reversen doe je het per noot...dus op het moment dat de volgende noot van het origineel zou beginnen, daar eindigt de attack van de reversed noot zeg maar...klinkt vaag zo maar je moet het gewoon proberen :)

update van de track posten?

Jah, dat is een coole functie, de basis van Boards of Canada. ;)

Zou kunnen in deze track, al wil ik het liever wat natuurlijker houden.

Back