Met welke FX module in de wat lagere prijsklasse kun je een beetje creatief aan de slag? Ik heb nu een Lexicon MPX-100, en daar kan ik eigenlijk geen flikker mee, omdat er alleen maar huis-tuin-en-keuken FX presets in zitten, en ik eigenlijk niet zo erg maal om 'de echte Lexicon reverb' blijkbaar.....hij staat eigenlijk nooit aan zelfs.
Ik zoek eigenlijk een FX bak waarmee ik een bepaalde dimensie aan het geluid kan geven die echt wat bijdraagt aan het geluid en het gevoel wat het geeft, bijvoorbeeld alsof je in een metalen tank zit of onder water of in een hele kleine ruimte (claustrofobisch effect), en je ook wat vrijheid geeft om zelf wat gekke dingen te programmeren.
Ik zoek eigenlijk een FX bak waarmee ik een bepaalde dimensie aan het geluid kan geven die echt wat bijdraagt aan het geluid en het gevoel wat het geeft, bijvoorbeeld alsof je in een metalen tank zit of onder water of in een hele kleine ruimte (claustrofobisch effect), en je ook wat vrijheid geeft om zelf wat gekke dingen te programmeren.

)
(alhoewel...)