[track] Gracerooms - Overslap

edfx

ik wil knopjes!
fantastisch dit!!!
die Gre kan zeker muziek maken

het ritme+de bassline(s) zijn op zich heerlijk, maar te lang puur herhalend

voeg aan het ritme wat fill-ins en breaks toe, en stop meer variatie in de bass, bijv. loopjes van 2 maten ipv 1, dat scheelt al...

verder superwreed :okdan:

idd mooi dit!
Sommige stukken zijn net wat te langdradig.
Ik kan het niet checken nu want ik heb geen mono knop op m'n lap top, maar
het lijkt erop dat 1 van die twee hammond achtige sounds in het midden van het nummer uit fase staat...

Verder goeie track hoor!!

Hij is lekker :okdan:
Een paar mooie vocals erbij zou goed doen denk ik

Gaaf! Kreeg er een beetje 'Proppellerheads'-gevoel bij.

:okdan:

Cool!! Doet me een beetje denken aan sphongle.
Sommige stukken zijn idd wel wat langdradig, misschien iets minder wiet:peukie:
Voowal dowgaaan!

Hij is cool Heftige mannenlijke vocaal er over heen en klaar!

Ik ook cool vind dit. Maar de basslijn is een beetje teveel verstopt vind ik (luister wel met koptelefoon). :dj:

allereerst piece and positive vibrations to all you spacy cosmicozricsynthylovers.bedankt voor jullie te gekke en gekke reacties, wat het nummer overslap, betreft als er iemand een leuke stem en zanglijn weet laat het me weten dan stuur ik je een versie die beter klinkt.succesandcheers gracerooms

bassline komt er wel voldoende uit hoor

maar wat vroeger variatie erin brengen zou geen kwaad kunnen

in ieder geval, zou niet mis staan in zo'n ludieke misdaadfilm of zo ... the car chase, oh yeah :yamaha:

Lekkere sound weer .. !

Je drums gaan zo halverwege wel een beetje vervelen. Hoewel het behoorlijk 'live' klinkt mis ik dat deze track steeds ruiger en wilder wordt naar mate het einde in zicht komt.

Maareh..ik doe het je niet na .. (enne.. je zou een leuke live act opkunnen bouwen met wat je maakt)

gracerooms hier;Nogmaals als iemand iets spacys maakt niet uit wat zang/synth,wahevvah denkt te hebben just do it and send it to me.Dat zou te gek zijn.Ik heb trouwens geen tijd en is ook niet de bedoeling om met deze muziek live te gaan spelen,want ik speel al in 2 bands;www.slowpokerodrigo.com en PhoneHome die nog geen pagina heeft.geintresseerd laat wat weten of bezoek de page.groetjes en bliebjes G.Gracerooms

ik bedoelde in mijn vorige mailtje als je iets spacysenz hebt toe te voegen aan het nummer Overslap Gracerooms

Lekkere space-tune!. Mooi in elkaar gezet. Chapeau!
De drums zijn heel funky. :walker:
De mood-change die op het laatst pas komt, mag eventueel wel wat eerder .....

Dit is inderdaad een coole track !
Weinig op aan te merken. Alleen, zoals al eerder aangegeven, misschien gaat ie in de 2e helft wat te lang door, en mag die mood-change wat eerder komen.
Verder niets dan lof !!

Back