• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland MPU-101 MIDI->CV convertor

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

oli303

Ouwe rot
De Roland MPU-101 MIDI->CV convertor. Ik heb hem dus nog steeds...
Aangezien ik geen CV-Gate hardware meer heb, kan ik er dus niet veel meer mee doen.

Dit toestel is een MIDI->CV/Gate convertor met meerdere CV/Gate poorten en ook additionele CV's aangestuurd door bepaalde MIDI-controllers. Je kan hiermee 4 monofone synths aansturen met elk een ander MIDI kanaal of 1 polyfone of 1 polyfone en 1 of 2 monofone...
Enfin, check deze link voor meer info :
http://web.inter.nl.net/hcc/davies/intrlmpu.html

Dit is dus de originele Roland convertor en hij is in perfecte staat, met manual en 2 officiële Roland-patchkabeltjes ;) (mss interessant om te weten voor de Roland-geeks)
Het is 1 van de betere convertors en valt niet echt te vergelijken met recentere home-made kitjes qua stabiliteit en functionaliteit.

Vraagprijs : 250€

Hij staat nog steeds te koop, hoor...

Zijn hier nog mensen die analoge pre-MIDI synths gebruiken???
Het is echt een handige convertor die zijn geld waard is.

Aangezien ik geen CV/Gate synths meer heb, kan ik er niets meer mee doen, dus moet ik er vanaf geraken...
Nieuwe prijs : 215 €

Je hebt 4 deftige CV/Gate convertors voor de prijs van 1 met dit ding ;)
Wie verlost mij?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back