Rubber doppen van keyboardstand

Flying Panther

Vliegend lid
Ik ben pasgeleden tijdens het vervoeren van mijn spullen incl keyboardstand 1 van de rubberen doppen van mijn keyboard X-stand kwijtgeraakt. Nu vindt ik t wat onzinnig hier een hele nieuwe stand voor te halen, maar zonder die ene dop staat ie wat wiebelig. Voor degenen die niet precies weten wat ik bedoel (wat ik me goed kan voorstellen), het is ongeveer zo'n stand, maar dan niet van quicklok, maar t zijn wel dezelfde rubberen (of ze lijken er iig als 2 druppels water op). plaatje: http://www.quiklok.com/400x400/sku_QL_609.jpg

Heeft iemand enig idee of je die los kan krijgen ergens?

Grappig dat meer mensen daar last van hebben. Sorry kan je niet verder helpen, ik heb inmiddels een wat steviger stand gekocht maar heb destijds gewoon de doppen van de voetsteunen gehaald, stond ie weer recht en maar hopen dat ie niet gaat schuiven. ;)

staalhandel

staalhandel

bij de plaatselijke staalhandel hebben ze vaak wel iets wat past, allerlei kunststof doppen enzo om profielen af te werken....wellicht vind je daar iets?

Deze 4 doppen heb ik nog thuis liggen. 2x quiklok open, 1x quiklok dicht (voor voet) en 1x onbekend formaat.

stuur me ff een pb als er één bij zit die je kan gebruiken

Attachments

• quiklokcaps.jpg
    quiklokcaps.jpg
    54,4 KB · Bekeken: 96
Bedankt voor de snelle reacties!

Origineel geplaatst door rob'n
Grappig dat meer mensen daar last van hebben. Sorry kan je niet verder helpen, ik heb inmiddels een wat steviger stand gekocht maar heb destijds gewoon de doppen van de voetsteunen gehaald, stond ie weer recht en maar hopen dat ie niet gaat schuiven. ;)

Dat had ik idd geprobeerd, maar op de vloerbedekking hier blijft t toch niet helemaal lekker staan zonder die doppen..

Origineel geplaatst door Pim
Je dealer kan er wel aan komen.

Hmm... zal morgen de winkel waar ie vandaan komt (poppeliers) nog wel eens bellen..

Origineel geplaatst door synthiaks
Deze 4 doppen heb ik nog thuis liggen. 2x quiklok open, 1x quiklok dicht (voor voet) en 1x onbekend formaat.

Ik heb je een PB gestuurd met de afmetingen van de dop die ik zoek (aangezien het geen echte quicklok is).

De diameter van de buis is van belang .. quicklok gebruik 30 mm voor de QL(X) serie en 28 mm voor de T series ..

Ik kan je niet helpen, maar de volgende keer beter uit je doppen kijken!!!! :P

Back