m'n korg is gekrasht ???

moneymaker

Ingeburgerd
hallo iedereen vandaag heb ik de demo van midi quest gedownload om te kijken hoe dat allemaal werkt. Helaas is op de een of andere manier mijn korg N5EX gecrasht toen ik bezig was met mijn eerste tutorial. Als je 'm uit doet en weer aan doet de verlichting van de display het nog wel, maar er staat nix meer op. Kan iemand mij misschien helpen??? Wat kan ik hiertegen doen? ik heb donderdag een optreden en dan heb ik 'm tog best wel hard nodig.........

Ik denk dat je hem ff moet resetten, weet ff niet zo gauw welke procedure, maar dat staat vast in de manual:)
suc6..

:peukie:

hej bedankt voor de snelle antwoorden

dat resetten lukt alleen niet.
Ik druk wel op global en dan edit maar "yes" zou dan cker op het beeldscherm moeten verschijnen ofzow?
Dat beeldscherm is nu dus helemaal leeg. Het is alleen maar verlicht......

vaag , kun je niet het display veranderen door een knopje aan de achterkant ?

er komt nog wel af en toe geluid uit mijn synth als je er op drukt. maar verder helemaal nix. Heeft iemand misschien een andere oplossing ???

nee ik kan de display niet veranderen. Ik vind het cker ook vaag. Want als ik 'm uit en aanzet staat er nog geen eens "KORG" op het beeldscherm.

Is er niet een batterij leeg of zo?

Of een los kontakkie ergenst?

pffff dat lijkt me sterk ik heb de synth niet eens aangeraakt en ik heb 'm net. Nooit problemen mee gehad eigenlijk. het zal tog egt denk ik komen door midi quest. Batterij doet eht denk ik nog want ik kan nog steeds de demo afspelen en als ik een mid file op cubase laat afspelen dan doet hij het nog al klinkt het niet best en ik hoor alle instrumenten gespeeld door de piano. tog best wel vaag tog? resetten lukt dus niet via de knopjes. is er misschien een manier aan de binnenkant om een synth te rysetten ofzow? bijvoorbeeld de batterij er uit te halen en er weer in te zetten....?

Het lijkt erop dat je het contrast kwijt bent door midiquest..er is nl. ergens een parameter waar je het contrast helder of minder helder kan zetten. Ik zou dat eens bekijken in midiquest:) regel dan die parameter en trek meteen je midikabel uit je Korg, dan is ie weer ok denk ik...

:peukie:

Back