Sowieso kun je deze bak alleen maar gebruiken om door iemands ruit te smijten. Wat een slechte module was dit (vond ik dan). Dat gezegd hebbende, had m ook gewoon gekocht alsook m was tegengekomen op een rommelmarkt
Sowieso kun je deze bak alleen maar gebruiken om door iemands ruit te smijten. Wat een slechte module was dit (vond ik dan). Dat gezegd hebbende, had m ook gewoon gekocht alsook m was tegengekomen op een rommelmarkt
Voor de geluiden hoef ik het niet te doen, ik heb zijn grotere broer de MV-30 (eigenlijk het kleine broertje van de D-70), en die heeft alle sounds van de U-220 en dus de U-110 aan boord maar met volledige edit.
Maar ja, het was inderdaad een geval van "Voor dat bedrag laat ik hem niet liggen".
Hoe zei Audiopilz het ook al weer.... dat de samples vanuit de U110 hem deed denken aan the odly relaxing synthwave subgenre that sounds like a pitchdown version of the entire Rick Asley discography.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.