Ook nieuw hier...

dEFECT_PEPBOY

Vers tand
Jaa!!!

Na talloze pogingen om mezelf hier effe voor te stellen heb ik nu het idee dat het gaat lukken.... 'T moet nog blijken maar kheb goeie hoop!

Ik zwerf hier ook al een tijdje rond. Lees wat iedereen hier zoal te vertellen heeft over synths e.d. en ik heb het idee dat ik hier wel een hoop op kan steken.

Ik speel een jaartje of 12 gitaar, altijd fanatieke rocker geweest (in een muziekwinkel nam ik de grootst mogelijke omweg langs de synth afdeling...) tot ik 1 keertje mee ben geweest naar de Funki Bizniz in Eindhoven, sindsdien is het nooit meer goedgekomen. Verslingerd geraakt aan techno en varianten... Funki werd m'n 'stamkroeg' met af en toe uitstapjes naar de Mazzo in A'dam.
Sinds een jaartje ben ik bezig m'n eigen 'studiootje' samen te stellen met als doel LIVE gaan!!!!! Eerst nog een tijdje gedraaid. Gebruik nu een Akai MPC2000 (volledig uitgebreid) als main machine met daaraan een Jomox X-base, Korg Electribe ER1 en een Korg MS2000 en dat heb ik aangesloten op een Topaz 28/4 mengtafel. Voor FX gebruik ik tot nog toe een Korg AX1500G gitaar fx processor (realtime modelling). Ik lijk wel Korg fan maar dat is niet...
Gebruik ook nog een Fender Strat, Gibson SG en een Les Paul over een Marshall JCM800...

Ik ben nu op zoek naar wat meer synths want het is redelijk beperkt wat ik nu heb, al kan ik er wel mee knallen. Aangezien ik geen werk meer heb en nog student ben heb ik mijn zinnen gezet op de SH32. Kan veel voor weinig geld... Of heeft iemand nog suggesties? Heb al wat rondgeneusd...

In de toekomst zou ik graag nog een computer willen (om een sequence programma op te draaien en om audio te bewerken en samples te maken) maar ben geen computerheld..., JP8000 (of een XV5080), Akai MFC42 (had ik eentje, verkocht en veel spijt van gekregen...) een dikkere mengtafel met parametrische EQ en meer auxen... Eerst weer eens gaan werken... :peukie: :Z

Bands en inspiratie:
Underworld, Tool, Depeche Mode, Pink Floyd, enne..... luister veel Studio Brussel

OK, tot dusver!

Ik lees jullie later!

Greetz, Pepboy

een knallend welkom uit rock-city :biertje:

Funky bizniz..........warme herinneringen heb ik aan die tent
Idd lekkere muziek, fijn sfeertje, niet te groot, niet te klein & DJ Tony !! (de echte !) 8)

fijn setje gitaren heb je trouwens, voor een arme student.......

Hee Alpha1

Nee, kan je zo nix laten horen... Heb geen opname apparatuur... Ook daar is een computer best wel handig voor... schijnt.... Na de vakantie moet daar toch wel serieus verandering in komen...

Hoi Gemmetje

Jaja, ben en blijf gitaarfreak met een goeie smaak... Tony? Hoelang is dat geleden? Ik ben alleen bekend met Robob, Rho, Vrett, Ivo en Ed... periode 1998 tot maart 2000...toen was het over met de Funki... =(

Mede-Eindhovenaar :okdan:

De Funki was inderdaad een fijne tent om af en toe naar toe te gaan als er verder niks speciaals was. Dat mis ik tegenwoordig echt in Eindhoven!

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door dEFECT_PEPBOY

Jaja, ben en blijf gitaarfreak met een goeie smaak... Tony? Hoelang is dat geleden? Ik ben alleen bekend met Robob, Rho, Vrett, Ivo en Ed... periode 1998 tot maart 2000...toen was het over met de Funki... =(

Smaak heb je iig met je strat en paultje !

Tony draaide er al toen het nog YES heette, jaartje of 12 geleden dus, maar heeft het ook nog ff volgehouden toen het funky werd.

Origineel geplaatst door gemmetje
Smaak heb je iig met je strat en paultje !

Tony draaide er al toen het nog YES heette, jaartje of 12 geleden dus, maar heeft het ook nog ff volgehouden toen het funky werd.

De YES was toch achter het Stratumseind? :?

welkomkommer!!

de Yes zat idd achter het stratumseind zeg maar tegenover de blue parrot. :biertje:

Origineel geplaatst door bikkel
De YES was toch achter het Stratumseind? :?

shit ja, je hebt helemaal gelijk.......

hoe heette dat toen ook alweer dan ? dat kan ik dan niet velen, kom niet meer op de naam van die tent :frons:

Origineel geplaatst door gemmetje
shit ja, je hebt helemaal gelijk.......

hoe heette dat toen ook alweer dan ? dat kan ik dan niet velen, kom niet meer op de naam van die tent :frons:

Ben jij zo oud? :D De Funki zat er al echt sinds half jaren '90 ofzo....

Origineel geplaatst door bikkel
Ben jij zo oud? :D De Funki zat er al echt sinds half jaren '90 ofzo....

ik weet het, maar daarvoor nog...... (toen er in de Diamonds nog house gedraaid werd)

en ik weet het: ik zie er nog goed uit voor m'n leeftijd !

Welkom! keep enjoying "Brudio Stussel"!

Groetjes vanoit'et aantwaarpse :biertje: :biertje: :biertje:

:eureka: ik ben eruit ! die tent heette "the Mix"

xcuses pepboy, voor het enigzins vernaaien van je welkomst-thread....

klein goedmakertje: Nogmaals Welkom ! :D

kom<---->wel:D
ok vaag:P

wees welkom in deze godvergeten uithoek van het internet where all the geeks of the geeks meet...

and have lots of fun! :D

tot posts

groetz

cloudy

ps: mooie setup. je zal hier veel info vinden, als je goed de search enginge hanteerd ligt hier een schat aan informatie!
voor al de rest van je miserie die je niet vind zullen natuurlijk genoeg mensen op je thread springen ;)

ps2: stubru? nog iemand uit belgenlandje?

Back