[wazige hiphop] Christov - 2 loopjes met een vraag?!

Christov

Soul Brabo no 1
ok hier in deze toegevoegde zip staan 2 korte loopjes van 2 recente beatjes van me

vroeger kreeg ik nogal eens het commentaar omdat ik een tracker gebruikte dat mn drums niet echt lekker flowde zegmaar...het swingde niet

nu kreeg ik laatst van iemand de tip om de speed te verlangzamen dus deze is van 6 naar 2 gegaan waardoor mn drums wel iets meer swingen, maar nu is mijn vraag aan jullie swingt het nu ook meer?

commentaar op de 2 beatjes ansich mag ook!

Attachments

• 2beatssynthforum.zip
    640,9 KB · Bekeken: 73
lekker sfeertje..nou nog zorgen dat je bassdrum gaat duwen en je beat staat als een huis!

Vind ze wel lekker....vooral die 2e ''vakantieoord'' is wel leuk..
Waar haal je de klanken vandaan ? (Cratediggen of ?)
Ben benieuwd wat jij met een MPC maakt..

:D sja.. kindermuziek. (geintje)

Klinkt goed hoor! Als je/iemand er niet NL's doorheen rapt, vind ik 't wel :biertje: !

:erm: ..en niet Duits,Frans,Hebreews, etc. maar Engels dus..

Origineel geplaatst door Christov
hoe koel is dat, een meisje van 2 wat mn shit digt :halleluja

Vind dat een beetje ranzig idee als een kindje van 2 jaar in jou poep graaft maar ja ieder zijn hobby ;)

Ik vind het lekker klinken. Mooie samples. Spooky sfeertje. Alleen heb ik bij de eerste beat dat de eerste sample steeds meer er achter aan gaat lopen. Maar goed het is nu ook 3:20 en ik heb net opgetreden dus mijn oren zijn ook niet helemaal zuiver. Maar keep up the good work!

bij die eerste lopen de trompetten naast de beat. de geluiden zijn wel cool.
de tweede is lekker :dj:

Origineel geplaatst door isnieZot
bij die eerste lopen de trompetten naast de beat. de geluiden zijn wel cool.

Dat heet: die slepen er lekker achteraan...

Picobello Chris, nou nog een Nederrapper eroverheen en klaar is Kees (wel een Brabander he!)

dat truukje met speed om beats meer swing te geven gebruikte ik ook altijd in trackers..

vind je opzetjes wel lekker hoor, echt hiphop...

de chaos in laos is wel de lekkerste denk ik.
hier moet wel een stoere rapper overheen, no sissies allowed! :duivels:

Back