Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ook wel leuk om te lezen hoe alle betweters hier het de grond in trappen, grappig......... [/B]

briljant...

Origineel geplaatst door Kevin
Reden dat ik deze thread omhoog schup is ook het interview met Liam Howlett in de Future Music van deze maand.
Hier heeft hij het telkens weer over Reason (en een handjevol samples van de afgelopen jaar) Vind het wel stoer...als het echt zo is.
Maar ja nu roepen er ook zeker mensen dat het bagger is omdat het deels met Reason gemaakt is en dat je dat kunt horen pfffff Ach ja nu nog een tutorial van Liam over Reason![]()
Origineel geplaatst door Nolet
Precies, produceren en mixen zijn twee verschillende dingen.

Origineel geplaatst door spriet2000
Hotride, The Way <- top plaatjes ! de rest van het album kan me niet zo boeien..
Vet dat juliette lewis in Hotride zingt! actrice uit bijv. dawn of the dead! Zie mooie plaatje
![]()
Inderdaad technisch is het album erg goed! Maar van mij mag het allemaal wat simpeler.. maar das smaak!
Je bent muzikant als je weet hoe je muziek moet maken die zo goed is dat je miljoenen albums verkoopt.Origineel geplaatst door Bass
Ik heb Reason even geprobeerd voor de gein, wat een bagger programma!
Je bent geen muzikant als je daarmee werkt, maar computer-nerd...

Origineel geplaatst door fuse
Je bent muzikant als je weet hoe je muziek moet maken die zo goed is dat je miljoenen albums verkoopt.![]()
Een muziekant die zelf z'n synths in elkaar soldeerd is zeker een electro-nerd?
Of als je met een atari werkt ben je een antieke-computer-nerd.![]()