• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

philip rees 3B W5 en MM5

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
ik heb zojuist wat aflopende veilingen gevolgd en kwam wat philip rees tegen. ik heb een paar van deze kastjes gekocht, tegen leuke prijzen, tenminste, dat denk ik. de spullen zijn nieuw, origineel verpakt en met 2 jaar garantie.
ik verwacht dat ze er volgende week zullen zijn. zelf kan ik wel wat gebruiken, maar niet alles. dus voor wie interesse heeft:

3B schakelaar met 3 inputs en 2 outputs (of andersom) handige schakelaar met slimme schakelingen.
listprice 69 euro = 20 euro per stuk
link: http://www.pan.no/frames.cgi?/fr_rees.htm
2 te koop

W5 midi thru met 2 in en 5 thru, erg handig.
listprice 159 euro = 50 per stuk
5 te koop

MM5 programmeerbare midi voetschakelaar!
listprice 399 euro = 75
2 te koop

het leek mij de moeite waard!

heb net alles afgesproken en de verzendkosten vielen mee. de prijzen (20 voor de schakelaar, 50 voor de thru met 2 in en 75 voor de programmable footswitch) zijn daarom inclusief verzendkosten. fijn hè?
ik hoop ze vrijdag of uiterlijk maandag binnen te hebben.

en denk nou aub niet dat ik een handelaar ben, maar als ik zulke hebbedingetjes, waar toch regelmatig om gevraagd wordt hier, voor zo weinig zie, koop ik ze net zo lief allemaal. moet toch opgestuurd worden en zo hebben we er allemaal lol van. en uiteindelijk betalen jullie mijn verzendkosten ;-)

er zijn nog 1 MM5 en 1 3B en een paar W5's beschikbaar.

sla je slag!

ik heb zojuist de rees doosjes binnengekregen en het ziet er perfect uit, gewoon nieuw en compleet in de doos.
als je zo'n doosje kan gebruiken, of denkt er binnenkort misschien een nodig te hebben, als je veel midi spullen hebt: kopen!
echt waar, dit is en koopje. vooral de W5 (A en B in en 5 x Thru met een schakelaar om signaal A B of 0 te kiezen) is een aanrader in een beetje gecompliceerde midi setup.

nu ik ze zelf heb gezien ga ik ze ook op marktplaats zetten, dus als je interesse hebt, wees snel.

nog een keer:
MM5 midi switch list = 399, voor 75 inclusief verzending

W5 midi thru de luxe list = 159 voor 50 inclusief verzending

3B schakelaar AB naar 1 2 3 list = 69 voor 20 inclusief verzending (dat is 14,50 voor de schakelaar!!!)

En anders moeten jullie het zelf maar weten! Ik heb mijn best gedaan.

nog
1 x 3B (van 69 voor 20 inclusief post)
1 x MM5 (van 399 voo r75 inclusief post)
een paar W5's (toevallig ook de meest praktische naar mijn idee, midi thru en schakelaar in 1, van 159 voor 50 incl post)

ok, ok, ik schop hem alweer, maar ik doe het niet voor mezelf!
dit zijn handige kastjes in een wat groterer midi setup en voor deze prijs nieuw niet te versmaden.
maar sommige mensen begrijpen dat misschien pas na een keer of 4, 5 schoppen?!

nog 1 x 3B en 3 x W5.
de belachelijk lage prijs verandert niet, dat zou ook niet leuk zijn tegenover eerdere kopers en trouwens, het is al mooi zat zo.
3B dus 20 inclusief verzending
W5 dus 50 inclusief verzending

alles nieuw en compleet in de doos

2 x W5
50 per stuk, inclusief verzending

1 x gebruikte w5, zonder doos, perfecte staat, 35 inclusief verzending.

dit zijn dus kastjes met 2 midi in (a en b) en 5 midi thru, met op elke thru een schakelaar A 0 B, om signaal A of signaal B of niks door te sturen naar die thru. kost nieuw normaal 159 en is zeer bruikbaar in een uitgebreide midi-setup.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back