• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Analoge electronische snufjes ter spacebevordering

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

dob

Helemaal in m'n (k)nopjes
Deze brainmachine wederom te koop voor hetzelfde geld en is opstuurbaar.

1 maal oude degelijke bliksembol, een redelijk grote, 20 euro
Kan op geluid reageren, of gewoon aan staan, zie foto. (staat uit op foto want niet aangesloten)
Dit is een echte oude goeie, kleur is paars en is ook meteen ultraviolet, of hoe heet 't, dat wit oplicht eromheen.
Vraag me niet hoe het kan.

1 maal echte analoge (!) olieprojectie zie www.matmos.nl.
Het heet de "space Projector", ik heb de doorzichtige. Komt met 2 olie setjes, 1 met kleuren rood/blauw(/paars) en 1 met kleuren blauw/geel(/groen). En met reserve lampje.
100 euro. (Zelf gekocht voor 150+)
Maar dit is wel the real original deal; met olien die eerst nog onderaan drijven maar steeds warmer worden van de lamp en steeds fluffier en speelser worden door het langzaam ronddraaien van het glaasje........... uuuuuuuuuuren kijkplezier.
Het zijn dus per glaasjesset 3 glaasjes met tussen 1 en 2 kleur 1 en tussen 2 en 3 kleur 2. Het glaasje is rond en wordt door een geruisloze motor rondgedraaid.
Geruisloos als in: staat naast het bed op een houten kastje (klankkast) en ik hoor hem gewoon nog steeds niet als ik in bed lig.

Wel ophalen in Sittard. Want er is in beide gevallen glaswerk bij en in eerste instantie bereikte het space projector setje mij met 1 gebroken glaasje welke ik heb vernieuwd gekregen..... dus dat gaat deze jongen mooi niet opsturen.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back