Drie uiteenlopende tracks

Rozegeur

Ingeburgerd
Lange tijd niks kunnen doen, nu d'examens gedaan zijn kan ik me niet meer inhouden :duivels:

Spui jullie kritiek maar op 1 van de 3 of alledrie als je zin hebt:

1. 'technasia'

stijl van technasia

http://users.pandora.be/guerilla_tactics/technasia.mp3

2. 'Let me be'

vocals met een knipoogje naar begin '90 dance
wat heiko laux achtige stuff, ook wat felix da housecat
klinkt gewoon oud
aan dat begin kan eigenlijk een heel anders gevolg komen ...

http://users.pandora.be/guerilla_tactics/Let me be.mp3

3. Little son

komt bij de juiste beelden mss tot zijn recht, filmmuziek dus (of zoiets)

http://users.pandora.be/guerilla_tactics/Little son.mp3

------

heb even naar de eerste geluisterd. heeft inderdaad veel weg van technasia.
maar klinkt wel zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer leuk. misschien
toch net iets teveel delay of galm op de synth.
ik denk dat ik deze ga houden. :D

1 en 3 vind ik prachtig. Normaal heb ik wel enige motivering klaar doch dat is nu niet het geval, ik vind ze gewoon beiden goed klinken. :okdan:

1 heeft een catchy melodie en 3 is ideaal voor afterparty toestanden.

Die eerste klinkt echt prrrima! Lekker warm soundje. Hier en daar mag 'ie van mij nog iets creatiever verlopen. De bassdrum inkomsten en baslijn loop/melodie klinken hier en daar net iets te 'simpel', als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik denk ook dat je je dingen nog wat vetter kan uit/afmixen. Misschien wat compressie hier en daar?

technasia:

Vind die 'radio' geluidjes wel leuk klinken. Het klinkt een beetje outdated dit. Wel geinig hoor, maar ik ga ff 5 a 6 jaar terug in de tijd geloof ik (misschien nog wel meer) .. Vind het niet heel erg spannend klinken, helaas. Wel goed gedaan verder hoor.

Let me be:

Begint ook een beetje newbeat achtig. Voor deze track geld een beetje als de vorige, beetje outdated.
Ik vind je accoorden ook nogal voorspelbaar klinken. Op zich ook wel weer geinig dit, maar hier had je toch een jaar of wat geleden mee aan moeten komen. begrijp me niet verkeerd, het lijkt eerder dat je probeert een stijl na te doen dan een stijl te ontwikkelen.

Little Son:

Deze track vind ik wel leuk klinken, juist omdat ie minder voorspelbaar is.
Ook hier vinnik de geluiden weer een beetje outdated klinken, maar je compositie is niet standaard.
Baseline is lekker..beat ook, dit vinnik je beste track!

bedankt om te luisteren

ja, technasia is nie zo oud ze jong ;)
ik zit trouwens maar met een beperkt aantal sampeles

dat tweede is natuurlijk bedoeld om oud te klinken, begin van de dance met de simpele vocals bij
*D

vergeten, Little son klinkt zeker out-dated, maar wederom de bedoeling
precies uit een 80's film of zo, vooral met die trompet

1_Niet een beetje Technasia, deuntje is zelfs bijna hetzelfde. Is die uberhaupt wel gequantsized?

Vind de afmix niet helemaal goed, geluid staat net als bij je trancetrack te hard. Het ligt denk ik echt aan je boxen. :D Het verschil is ook hetzelfde als bij die track.

Lekker plaatje ! lekkere stabs ! Zelfs een betje underworld die bass.

vnid de shaker niet zo trouwens, te weinig power.

ps. denk dat je de track op zich ook wel kan inkorten naar 5 minuten.

2_ Vind de break bij 3:20 erg lekker klinken, echter stopt die ineens. das jammer. Verder ben ik niet echt super enthousiast !

3_lekkere uitstraling. Je hebt wel smaak ! Zou iets meer hoog in de beat gooien. Hij klinkt ietwat dof. Vind de trompet achtige ook erg cool, staat alleen iets te hard, misschein leuk om de release wat lager te zetten en de decay wat hoger. Vind ik eprsoonlijk altijd mooi, als een blaasinstrument heeel hal klinkt. Vind de noten die deze speelt trouwens niet heel spannend, zou dat overdoen. De stringetjes op de achtergrond gaan af en toe een beetje vals.

Als die erinkomt klinkt het wel heerlijk zwoel, bij een nog betere afmix krijgt alles meteen meer lucht. Zou ook her en der wat wegeq-en om ruimte te creeeren, dat is hier nog wel nodig denk ik.

agreed on those points

maar je kent dat wel, dat je echt geen zin hebt om nu nog af te werken .... vnl. omdat je ze kotsbeu bent gehoord

Back