van kurzweil k2000 naar k2661

the captain

key-kieken
hoi
ik heb net mijn oeroude en versleten kurweil k2000 vervangen door de recente K2661...
wat een béést is dit!!!!prachtige synths,ongelooflijke acoustics(piano's en klassieke dingen)
ook de KB3-funtie is mooi meegenomen met vettige hammondsimulaties...
dan nog de rom3 én 4,en het kan niet meer stuk...
zijn hier nog mensen die zo'n ding hebben?
ik zou willen weten hoe die ribbon-optie juist te werk gaat,ik ken het systeem en de aansluiting wel maar is dit dan een ribbon die je gewoon op het frontpaneel legt???

nu nog mijn xp-80 vervangen en ik ben opnieuw compleet :-)

:D

ISPdeRuiter, Hij vroeg ook nog wat.... :W
Ik denk wel dat het een losse ribbon is(door de kabel) duh. Dus waarschijnlijk kun je hem overal leggen??
Check ff op wat synth sites... Of zoek :engel:

Re: van kurzweil k2000 naar k2661

Origineel geplaatst door the captain
hoi
ik zou willen weten hoe die ribbon-optie juist te werk gaat,ik ken het systeem en de aansluiting wel maar is dit dan een ribbon die je gewoon op het frontpaneel legt???

Ja, wordt op het frontpaneel gelegen. Ingang zit op de achterkant.

ISPdeRuiter

Re: van kurzweil k2000 naar k2661

hoi
ik heb net mijn oeroude en versleten kurweil k2000 vervangen door de recente K2661...
wat een béést is dit!!!!prachtige synths,ongelooflijke acoustics(piano's en klassieke dingen)
ook de KB3-funtie is mooi meegenomen met vettige hammondsimulaties...
dan nog de rom3 én 4,en het kan niet meer stuk...
zijn hier nog mensen die zo'n ding hebben?

nu nog mijn xp-80 vervangen en ik ben opnieuw compleet :-)

Zo zo die stap is groot ,niet even langs de K2500 en K2600 gegaan :D maar
meteen een K2661 gekocht..

stap tussen k2600 en k2661 is niet echt groot, itt ik denk dat de k2600 op secundaire gebieden toch iets meer heeft

tja...de 2600 kan niet in mijn auto.....
ISPdeRuiter,ligt dat ding er dan een beetje stabiel op als die er gewoon 'opligt'?

ISPdeRuiter,ligt dat ding er dan een beetje stabiel op als die er gewoon 'opligt'?

Geen idee; ik heb een K2500XS en daar zit ie heel stabiel ingebouwd.
Vraag anders eens rond op het forum van: www.sonikmatter.com daar zitten heel wat K2661 gebruikers
dus het kan ook handig zijn voor andere vragen.

ISPdeRuiter

in een opel corsa daar past een K2600x in ( 88 toetsen...):)

dank je ISPdeRuiter,zal daar eens polsen.
digimod...ik twijfel er niet aan dat je 2600x in je opel corsa kan...
ik heb een ford sierra maar die kurz moet ook nog plaats delen met een xp-80,een peavey KB/A 300,een ultimate apex,
een mengpaneeltje,en drie kleinere koffertjes met allerhande kabels...
de keys zitten natuurlijk ook allebei in een flightcase...
ik moet natuurlijk ook nog een beetje plaats vrijhouden voor als ik een leuk grietje wil meenemen...
P.S.:soms komt het voor dat ik naast toetsen ook nog eens gitaar moet spelen...dan komt er nog een V-amp en twee gitaren bij...

dank je ISPdeRuiter,zal daar eens polsen.
digimod...ik twijfel er niet aan dat je 2600x in je opel corsa kan...
ik heb een ford sierra maar die kurz moet ook nog plaats delen met een xp-80,een peavey KB/A 300,een ultimate apex,
een mengpaneeltje,en drie kleinere koffertjes met allerhande kabels...
de keys zitten natuurlijk ook allebei in een flightcase...
ik moet natuurlijk ook nog een beetje plaats vrijhouden voor als ik een leuk grietje wil meenemen...
P.S.:soms komt het voor dat ik naast toetsen ook nog eens gitaar moet spelen...dan komt er nog een V-amp en twee gitaren bij...

op de k2600x zit plaats genoeg hij komt op ca 140x40 cm :D

Back