Lieden,
Ik heb geld nodig omdat ik mijn set-up flink wil aanpassen. Daarom bied ik aan:
- een Roland TR-606 + Doepfer MSY2. Beide in bijzonder goede staat! incl. adaptors en TR manual (!): elders: 300 EUR, DSF prijs: 275
- een Kawai K5000s. Een monster synth! specs zijn ongeloooooofelijk! Voor altijd veranderende pads, via daverende FM bassen, tot extreme FX. Met de knoppen op de voorkant kun je VOORZICHTIG aan de resonantie draaien... (kijk uit voor je speakers, want dit ding kan gruwelijk fluiten). Zoals al vaker gezegd: zijn geld alleen al waard vanwege het fantastische keyboard: 500EUR
- een Waldorf MicroWave XP: het oranje beest! 650EUR
Alles in zeer goede staat! Prijzen zijn vraagprijzen... voel u vrij te bieden!
Liefst cash, ruil mag tegen: Rozzbox, Chameleon (mkI of mkII
), goed MIDI-keyboard.
Afhalen in Beek en Donk (NB)
Groet,
Roy
Ik heb geld nodig omdat ik mijn set-up flink wil aanpassen. Daarom bied ik aan:
- een Roland TR-606 + Doepfer MSY2. Beide in bijzonder goede staat! incl. adaptors en TR manual (!): elders: 300 EUR, DSF prijs: 275
- een Kawai K5000s. Een monster synth! specs zijn ongeloooooofelijk! Voor altijd veranderende pads, via daverende FM bassen, tot extreme FX. Met de knoppen op de voorkant kun je VOORZICHTIG aan de resonantie draaien... (kijk uit voor je speakers, want dit ding kan gruwelijk fluiten). Zoals al vaker gezegd: zijn geld alleen al waard vanwege het fantastische keyboard: 500EUR
- een Waldorf MicroWave XP: het oranje beest! 650EUR
Alles in zeer goede staat! Prijzen zijn vraagprijzen... voel u vrij te bieden!
Liefst cash, ruil mag tegen: Rozzbox, Chameleon (mkI of mkII
), goed MIDI-keyboard.Afhalen in Beek en Donk (NB)
Groet,
Roy