hallokes

kris renton

New Beat terrorist
alle wegen leiden naar synthforum.nl dus heb ik me maar even geregistreerd.

Ik ben Kris De Smedt aka Kris Renton.
Ik ben al sinds jaar en dag geobsedeerd door muziek.Mijn vader was een grote kraftwerk en vangelis fan,en met die muziek ben ik dan ook opgegroeid. Helaas was ik nogal een ettertje in mijn kinder/tienerjaren durfde mijn ouders mij niet naar de muziekschool sturen (gewone school was al erg genoeg, laat staan al die hobby's die ik al deed).
Toen ik afstudeerde als garagist ging ik verder studeren in Antwerpen, waar op muzikaal vlak veel meer te beleven valt. Mijn kotgenoot was druk bezig met muziek maken met fasttracker, en de vonk sloeg over. Ik kocht mijn eerste platen en ik werd een heuse dj :D. Ik ben dan ook regelmatig in de buurt te zien als house dj, maar doorbreken als dj is echt heel heel moeilijk.:dj:
Via via heb ik een paar jaar geleden reason 1.0 op de kop kunnen tikken, waar ik mij vele winteravonden mee geamuseerd heb. Maar het probleem met reason is dat het zo onhandig is in het gebruik, der zitten geen toppen aan.
Daarom heb ik dan deze lente mijn eerste synth gekocht ,een roland mc 09 praselab, zowat een 303 kloon. Ik ben nog volop aan het uitzoeken hoe je dit en dat doet, maar der komen wel al zeer leuke geluidjes uit.
Na de vakantie hoop ik er een analoge drumcomputer bij te hebben (liefst iets uit de x0x serie, maar realistisch gezien zal het een korg electribe ER zijn ofzo), en ik kan dan ook wat advies gebruiken. Ik zou ook graag nog ene paar andere dingen hebben, maar daarvoor ga ik eerst nog een beetje moeten werken.
Momenteel ben ik bezig aan mijn thesis voor het diploma van sociale readaptatiewetenschapper over kwetsbare kinderen in het gemeentelijk jeugdwerk, en ik hoop dan ook eind september er een diplomatje bij te hebben :)

welkom :koffie:

enneh, een diplomatje; kun je daar je voeten op vegen? :duivels:

welcome.jpg

:biertje:

..mijn eerste synth gekocht ,een roland mc 09 praselab, zowat een 303 kloon. Ik ben nog volop aan het uitzoeken hoe je dit en dat doet, maar der komen wel al zeer leuke geluidjes uit.
Na de vakantie hoop ik er een analoge drumcomputer bij te hebben (liefst iets uit de x0x serie, maar realistisch gezien zal het een korg electribe ER zijn ofzo)..
:D Ben benieuwd wat de puristen hierop zullen zeggen..
Niks van aantrekken, hoor!!

Welkom van iemand wiens ouders 'm wel naar de muziekschool deden gaan. Toen was dat :{ balen , vandaag :okdan: blijkt het een zegen. Maar.... het is nooit te laat.

over die elektribe, mijn droom is om een analoge drumcomputer te zijn, maar door gebrek aan bling bling zal het een elektribe worden. Hopelijk is did al iets duidelijker. :D

:dubbel: Ja, hoor. is duidelijker!

Maakt ook nie uit (vind ik dan..) Maarre, de Electribe is best een leuke bak, hoor. Niks mis mee.

Re: hallokes

Origineel geplaatst door kris renton
Na de vakantie hoop ik er een analoge drumcomputer bij te hebben (liefst iets uit de x0x serie, maar realistisch gezien zal het een korg electribe ER zijn ofzo), en ik kan dan ook wat advies gebruiken.

Www:dj: elkom :mega: en wellicht is de Novation Drum Station nog een optie voor je (zie de link)

Novation D-Station

In iedergeval veel leerzame momenten hier :mega:

Re: hallokes

Origineel geplaatst door kris renton
Mijn vader was een grote kraftwerk en vangelis fan

Hé, jouw pa is hier alvast welkom hoor.

En jij natuurlijk ook wel :D

Back