[SPC3] dob Audio, Blitzpop en Nolet

Nolet

verkeerd in goede staat
Het was weer een hele bevalling maar de 3e plaat op Spring Collective komt eraan. De masters zijn af, de laatste krabbels worden gezet en het artwork is klaar. Wanneer ie precies in de winkel ligt is nog een beetje vaag omdat er nog promotietijd en ander gedonder moet gebeuren. De titel is alvast pakkend: SPC3

Tis weer een lekker slaapkamerproject geworden! Een mengeling van electro(pop), Wave-geweld en 'echte' electro.
Wij zijn niet vies van inspelen op de markt natuurlijk, de hoeren die we zijn :P

Track listing:

dob Audio - Just a Game
Blitzpop - White Sins
Nolet - Fastfood Kennel Dogs
Nolet - Bitchslapper!

Als voorproefje download je HIER de track Fastfood Kennel Dogs.

Hij is wel maar 112kbps en mono. We moeten onze biznus wel een beetje beschermen natuurlijk...vooral aangezien de andere tracks allemaal al eens in hiQ op het forum zijn geplaatst.

Distributie: Musical Journeys

12" label kant A (let wel dob wordt nog dob Audio)

12_label_side_A_SPC3_final2.jpg

12" label kant B

12_label_side_B_SPC3_final2.jpg

Laatst gewijzigd:
Zei iemand daar hoer?

Nja die moeten er ook zijn.

Evenmin als platenspelers.

Dus.......

Die heb ik geen.

Ook fijn.

Origineel geplaatst door ikke
Mooi ontwerp, gasten!

geef tim een scanner en een vliegtuig-veiligheid-brochure en los gaat ie ;)

Komt die ene metro area track die je had gemaakt er niet op Nolet??

Origineel geplaatst door bobaphat
Komt die ene metro area track die je had gemaakt er niet op Nolet??

Nee, die niet, al weet je maar nooit waar ie misschien nog wel uitkomt. Ik heb die track nog wel in mijn achterhoofd voor een eventuele release.

he dob, waar staat dob voor?

en Nolet electro kant op? :)

Leuk die vocoder, Zelf ingesproken?

Origineel geplaatst door Mostatic
he dob, waar staat dob voor?

en Nolet electro kant op? :)

Leuk die vocoder, Zelf ingesproken?

Waar dob voor staat weet ik niet echt...

Ik ga nooit echt een specifieke kant op. Ik pruts maar een eind in het rond. Ik ben nu weer met gitaarrock bezig....
Die vocoder is een speechsynth door een vocoder heen. Geen flauw idee meer wat de lyrics zijn. Volgens mij complete nonsens....

De persing gaat vandaag of morgen van start trouwens, tenminste dat zei RI.

nu ook met 32kbps MP3 previews online!

yum!

ik vind fastfood kennel dogs het lekkerste.. Waar moet ik zijn in de buurt van Den Haag om die zwarte schijf te bekomen?

Origineel geplaatst door Arv
yum!

ik vind fastfood kennel dogs het lekkerste.. Waar moet ik zijn in de buurt van Den Haag om die zwarte schijf te bekomen?

geen idee, maar vraag gewoon bij uw favoriete platenzaak, onze distributeur voor NL ed is Musical Journeys.......

Goeie plaat!

Persoonlijk vind ik Dobaudio 's nummer echt hypnotiserend werken.
Wie/wat zijn de vocals?
Telkens wanneer de vocals erbij komen trekt het me enorm aan en klinkt het perfect, als ze weg zijn boeit de compositie maar net genoeg (ik hoor de compositie zeg maar). Heel vreemde wisselwerking.

Back