• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha 02R + extra's

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

bass-molecules

M'n waakhond .... !!
omdat mij studio nu echt een studio setup is en ik toch meer een live setup wil hebben ga ik bijna m'n hele studio verkopen. dus binnen nu en een paar weken komt er steeds meer van me in de verkoop.

gisterem ging al boven verwachting snel mijn sherman de deur uit en nu is het de beurt aan mijn mixer.

ik zou ook eventueel een 16kanaals mixer in willen ruilen ala mackie vlz1604 ofzo, daar valt over te praten.
heb dan het volgende te koop.:

yamaha 02R V2 (40 kanalen)
ik heb de volgende kaarten er in:

1 maal de analoge 8in/8out kaart
1 maal de analoge singel 8in kaart
1 maal TC electronics unity kaart met de M2000 vrijsteling.

bij de tafel zit nog de orginele doos van de tafel en de TC kaart. de handleidingen van tafel en TC kaart.
dit wordt alleen in 1 koop verkocht voor 2500euro ( inruil van en 16 kanaals mixer ook mogelijk maar niet groter)

mocht je intesse hebben kan je vrijblijvend een keer langs komen en de tafel bekijken enz. ook kunnen we de zelf test doen die in de mixer zit en dan wordt alles na gegaan of het nog goed is. heb de test nog niet zolang geleden gedaan en daaruit kwam dat hij technisch 100% perfect is.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back