[TripHop] High Rollers

trigg

Brass Intelligence
Luitjes, hier weereens een trackie van mij.

Genre: Triphop/Nu Jazz

De track is nog niet af, maar al wel redelijk uitgewerkt.
Ik ben erg benieuwd wat jullie er tot zover van vinden....

De link: http://www.xs4all.nl/~trigg/High_Rollers.mp3

Leuke muziek. Klinkt erg lekker.

Sommige stukjes komt wat langdradig over en belieft evt wat afleidends of zo. Een dub delay of iets dergelijks. De bas mag wel wat dieper gaan qua sound of wat afwisseling.
Misschien na de break een (ordinaire) transponatie? Of andere akkoorden?

(waar is het mee gemaakt? - soz, heb maar ff wat doorheengeklikt want heb weinig tijd nu, maar wat ik zo even hoorde klonk lekker)

Sprankelend !

Vind de rhodes die erbij komen niet echt binnen de sfeer van het nummer passen, althans zoals het begin doet lijken.

Eigenlijk klinkt dit supervet !

Bass hoeft van mij niet zo diep in dit toch wel redelijke droge concept. Zou hem zo laten.

Wat fuse al zegt, het wordt ietwat langdradig (ik vind vooral bij 2:50).

ow... en toen was die afgelopen. Mis eigenlijk nog 1 catchy ding.

Begint supergoed en qua kwaliteit van de geluiden/mix vind ik het van zeeeeer hoog nivo klinken, maar mis nog een melodie die me meeneemt, wat het begin zeg maar ook doet.

al eens wat gereleased? Zal wel !

succs

Origineel geplaatst door fuse
Leuke muziek. Klinkt erg lekker.

Sommige stukjes komt wat langdradig over en belieft evt wat afleidends of zo. Een dub delay of iets dergelijks. De bas mag wel wat dieper gaan qua sound of wat afwisseling.
Misschien na de break een (ordinaire) transponatie? Of andere akkoorden?
Ik denk dat er inderdaad nog wel wat meer kan gebeuren, zo'n dub delay zou best vet kunnen zijn.
Ik ben zelf niet zo tevreden over de laatste minuut van de huidige opzet.

Origineel geplaatst door AOR
Vind de rhodes die erbij komen niet echt binnen de sfeer van het nummer passen, althans zoals het begin doet lijken.
Ik snap wat je bedoelt, hij begint redelijk duister, maar die Rhodes geeft ook wel weer een bepaalde sfeer eraan.

Origineel geplaatst door AOR
Begint supergoed en qua kwaliteit van de geluiden/mix vind ik het van zeeeeer hoog nivo klinken, maar mis nog een melodie die me meeneemt, wat het begin zeg maar ook doet.
Duidelijk, ik ga eraan werken. Het laatste stukje is ook een beetje snel in elkaar gezet en vereist nog wat
meer aandacht!

Thanks voor jullie commentaar in ieder geval!
Nog meer luisteraars???

Back