[track] voor de liefhebbers. piano improvisatie

[track] voor de liefhebbers. piano improvisatie

• tering jantje, geweldig knap gedaan. HULDE...hehehe

Stemmen: 1 25,0%
  • JEUZ! wat een meuk...pfffff Ik spring nu uit het raam.

Stemmen: 0 0,0%
  • nah, niet slecht hoor:)

Stemmen: 3 75,0%
  • hmmzz...houdt het toch maar liever bij je andere muziek.

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    4

Unic

El Musica
Hallo,

Heb eens wat improvisatie opgenomen.

dus gewoon beginnen en kijken waar het eindigt...begint rustig en er zitten snelle stukken in...*en speelfouten helaas:D"

nou ja..als je het leuk vind dan veel plezier ermee. mocht je het niks vinden... gewoon weg gooien.
tja ik ben geen jan Vayne:D

oja, ik heb geen piano ondericht gehad, dus mijn onderhand wil niet echt altijd doen wat ik wil:(

groeten Unic

duur is 6:30 minuut.
Piano juli 2004

-----------------------------------------
al geluisterd?

feel the road

Zit hier met me halfgare kop achter me pc (werken) en het luisterd heerlijk weg.

2:46 begint die weer mooi.

Wanneer ga je nou eens gewoon werken met midi? Want dit zal je wel weer in 1 keer ingespeeld hebben? :D

Dan kan je het helemaal afmaken. Zuo bjivoorbeeld op sommige stukken het laag wat weg EQ-en zodat het allemaal iets meer ruitme krijgt.

Je zat behoorlijk in een trans bij het spelen van dit ofnie? :D

Vnid je stukjes altijd leuk om te horen.

Origineel geplaatst door Unic
hehehe

het loopt storm:D

Ik werk soms met midi trouwnes....alleen de adapter is nu kapot:)

smoesjes, je wil gewoon alles in een keer opnemen en als er dan een foutje inzit.. dan ben je je adapter natuurlijk weer kwijt. jajah ;)

Origineel geplaatst door AOR
smoesjes, je wil gewoon alles in een keer opnemen en als er dan een foutje inzit.. dan ben je je adapter natuurlijk weer kwijt. jajah ;)

hahahaha

nee man, Ik speel erg vaak zo. nu dus weer eens opgenomen... en ik heb geen vaste hand helaas. hehe
adapter is kapot. en zal dan in cakewalk moeten werken, want fruityloops werkt slecht om midi op te nemen live.

het is dan ook een adapter van een knaak:D

Back