poptrack: 'Hit the Ground'

Minder freaky?

Die Autotune flapper't d'r flink op los hoor. ;)

Zeer afwisselend en verrassende wendingen. En klinkt alsof je er best wel veel tijd in gestoken hebt.

Mastering is best wel slecht. Hij clipt behoorlijk. En klinkt daardoor scherp en digitaal. Zonde van die mooie mix.

De mastering die moet inderdaad even over want die is niet goed.

Klinkt te gek Joep. Die zang is erg lekker. Mooie zang melodie. Lekker elektro-pop liedje. Ik zou alleen kijken of je stukje voor het refrein wat meer zou kunnen laten lopen, want dat is de hele tijd start-stop, start-stop waardoor het liedje niet lekker doorloopt. Maar nogmaals mijn complimenten!

Nummer zit goed in elkaar professioneel goed gedaan.
En ligt makkelijk in het gehoor.
Het rare is echter dat ik als opmerking wilde neerzetten dat je hem in moet korten.
Totdat ik in mijn venster ineens de tijd 3.15 zag staan. Ik dacht dat er iets niet klopte.
maar de tijd klopt dus wel.
Dit betekent dus dat ik niet echt geboeid raak.
Ik vind het nadat ik het nu een paar keer hoor toch een vrij vlak nummer zelf tegen het eentonige aan.
Ik kan het niet verklaren normaal zou ik een nummer als dit hier op he forum de hemel in prijzen.
Er zijn genoeg akoorden wisselingen zangerses zingt niet slecht, perfect gedaan alles. maar toch ik mis iets volgens mij levendigheid.

ik denk dat de power gewoon mist, exzit
ergens mist er een drive
gemakkelijk om te zeggen natuurlijk :)

heel mooi gemaakt vind k :halleluja

Origineel geplaatst door nautic3l
Klinkt te gek Joep. Die zang is erg lekker. Mooie zang melodie. Lekker elektro-pop liedje. Ik zou alleen kijken of je stukje voor het refrein wat meer zou kunnen laten lopen, want dat is de hele tijd start-stop, start-stop waardoor het liedje niet lekker doorloopt. Maar nogmaals mijn complimenten!

aaa, ok dus het is electro pop! Ik vond het al moeilijk om het beestje een naam te geven.:)

He ik geef het ook maar een naampje hoe ik het hoor :) . Er zullen hier vast allemaal puristen zijn die zeggen nee het is geen elektro. Ik zit zelf meer in de pop/rock dus ben zowiezo vreemde eend in den bijt als het over elektronisch vervaardigde muziek gaat. Maar vind zelf dat als een liedje goed is dan is het goed en dan maakt het genre niet uit en dit vind ik dus een goed liedje. Alleen nog ff de start-stops eruit ;) .

is een goeie track aan het worden!

alleen een paar puntjes:

hij kabbelt nog effe te veel...probeer het wat harder te produceren, voornamelijk het refrein.
De zang zou ik wat pitchcorrecten ipv alleen autotune, die flappert idd erg.

maar wordt lekker!

Origineel geplaatst door hansbakker
is een goeie track aan het worden!

alleen een paar puntjes:

hij kabbelt nog effe te veel...probeer het wat harder te produceren, voornamelijk het refrein.
De zang zou ik wat pitchcorrecten ipv alleen autotune, die flappert idd erg.

maar wordt lekker!

Op het moment van mixen was ik idd een beetje autotune doof. Ik zal es kijken hoe goed/slecht de zangtracks zijn.
Anders maar even opnieuw zang opnemen.
Wat bedoel je precies met harder produceren? ..Groffer?

Zo, ff geluisterd, maar dit is toch een heerlijk zomer hitje?
Die stops vind ik dikke prima, maarja ieder z'n smaak :)

Origineel geplaatst door virkaz
Zo, ff geluisterd, maar dit is toch een heerlijk zomer hitje?
Die stops vind ik dikke prima, maarja ieder z'n smaak :)

Thanks!
Die stops laat Opa er ook in, vind ik zelf wel goed werken...

met harder produceren bedoel ik het proberen wat stoerder te laten klinken, meer ballen. het klinkt wat mij betreft nog wat te braaf..

Ja idd ieder zijn smaak hoor. Is enkel mijn visie op het geheel. Heb voor onze laatste plaat hard moeten vechten om een break uit een nummer te krijgen om hem zo meer schwung te geven. Het zal wel een persoonlijk dingetje zijn :) !

Zangeres verdiend een HIT! Maar dit is geen hit, sorry. No hard feelings.

Het nummer op zich is goed geproduceerd, alleen de mastering is naar de Bom zoals fuse aangaf.

Maar ga AUB door met deze zangeres nummers te maken a VOLONTèè!! Schrijf volle bak nummers met haar en er zal van de 20/30 nummers dan wel èèntje naar boven borrelen dat misschien de HIT is. Maar deze niet.
Maar do zo voort! Ze heeft het absoluut en je kan er wel weg mee muzikaal, bliijf wel absoluut kieskeurig op klankenkeuze enzo ook hè.

(ik persoonlijk heb jaren vergeefs gezocht op een deftig meisjesstemmetje met capciteit, maar diende zich absoluut nooit aan, dus wees gezegend met dit meisje en maak er aub allemaal iets moois van)

:halleluja :mega:

Back