• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

mpc4000 redelijk uitgebouwd

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

bass-molecules

M'n waakhond .... !!
nu gaat ook m'n mpc4000 er aan geloven( en er komt nog meer :D) nu ik m'n setup totaal aan het omgooien ben en dus meer live gericht wil is deze een beetje te veel van het goede. aangezien de rest van de set zoals bv m'n machinedrum of retro777 toch al een eigen sequencer hebben ingebouwd zou de mpc alleen nog maar als sampler gebruikt worden en daar is hij net even te duur voor.

hij wordt als volgt verkocht:

de mpc4000 met doos en aankoop bon van 8- januarie 2004 !! dus met garatie. ( os.1.51)
8-output board geinstaleerd
60gig hardeschijf
512MB intern geheugen
cd-brander
orginele akai sample cd-rom + gebrande cd-rom met software ala ak-sys, drivers en os-loader.
usb,netsnoer kabel en handleiding

deze Mpc4000 is een half jaar oud en verkeerd is absolute nieuwstaat.

vraagprijs is 2350 euro.

een inruil met een yamaha su700 is een optie, voor iets anders is geen intersse

even weer onder de aandacht brengen.

2250 euro
is echt niet veel voor een mpc4000 met outputboard, volledige 512mb geheugen, 60 gig HD en cd-brander , en daarbij komt nog dat hij net een half jaar oud is.

helaas geen ruil ( of het moet een jomox sunsyn zijn :D ) want ben drastisch aan in krimpen.

780 keer bekeken en nog niemand =(

in deze staat met deze uitbreidingen, betaal je nieuw wel rondt de 3000 euro.

en bij mij is hij in de aanbieding voor 2200 euro.

oke als je iets in wilt laat het me weten, maar ben niet echt op zoek naar iets. eventueel een supernova rack2 of een virusB. uiterraad met bijbetaling van jouw kant.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back