Wie vind een MC op een party nuttig?

Alex Omega

a.k.a Brainthief
MC's op feesten, ik erger mij kapot aan.

Vooral op Q-dance feesten is het vreselijk, MC Ruffian e.d. wat is de meerwaarde van zo'n figuur?

ik sta in het donker hoor....MC MArxman is dan nog wel te pruimen die lult alleen ter aankondiging van de volgende
artiest...

Het ergste is trouwens een moppentoppende MC Ruffian op Mystery Land 2001 toen het geluid uit viel bij
Weirdo & Captain Tinrib....

Jullie mening a.u.b. (d.w.z. steum mijn kruistocht tegen MC's!!!)

Alex "Alpha" Omega....

Ikke, ikke! kGa nooit meer naar een Dancehall feestje! Die MC's irriteren mij ZEEEEER!

images

Ik haat MC's!!!!!!!:kont:

Origineel geplaatst door BananaWorld
Een MC kan zeker wel een meerwaarde hebben, alleen moeten ze het niet gaan overdrijven door er de hele tijd door te gaan schreeuwen.

mee eens....

MC's zijn nep. Pak dan een megafoon en ga ergens tegen protesteren in Den Haag, dan doe je nog wat nuttigs als MC. MC Protest ofzo...

Ik vind MC's géén meerwaarde hebben, erger mij er altijd aan. Ik kom voor de muziek, niet voor de MC's!

Ik vind ze absoluut overbodig op drokz na dan, ze lopen meestal de heletijd onzin uit te kramen terwijl ik gewoon de muziek wil horen.

Heb ook zo`n mix cd gekcoht van Bike en Promo en dan heb je daar dus gewoon zo`n zwaar iritanten MC Rage die de plaatjes aan elkaar lult, of te wel cd verpest.

MC's zijn ZEKER een aanwinst, mits ze precies weten hoe de plaatjes evolueren en ze weten wanneer ze hun bek moeten houden. Een goede MC kan het publiek opzwepen naar een hoogtepunt in een plaat. Maar (nog maar is benadrukken) ze moeten goed kunnen samengaan met de muziek en de DJ.

Het werkt averechts als de DJ zijn ding doet onafhankelijk van de MC. En ook als de MC geen flauw idee heeft welke platen de DJ draait.

"It's all in the art"

YOOOO YOOOO COME ON Y'ALLLLLLLL GIVE IT UP FOR DJ XXXXX ALL THE PARTY PEOPLE IN THE HOUSE!!!!! YOOO YOOO COOMMMEEE OONNNNN YEEEAAAAAHHH WWHOOOOOHHHHH THROOOWWW YAAA HANDS IN THE AAIRRR!!!

Dit was een citaat uit het handboek "Hoe wordt ik een MC in 3 makkelijke stappen".

I rest my case.....

Ik heb me vaker wel dan niet zitten irriteren aan MC's. Op Dance Valley een keer zo'n gast die het nodig vond om een half uur lang "Back to Back" te schreeuwen, maar ook andere keren. Zo'n gast heeft niet in de gaten dat het allemaal niet om hem draait op zo'n moment en zeker niet als er een ontzettend goeie track voorbij komt kan zo'n gast een goed moment behoorlijk bederven.. Oftewel... schaf maar af. Hooguit iemand die een nieuwe DJ aankondigt en de andere DJ bedankt, maar zelfs dat hoeft van mij al niet.

Van mij part staat de DJ de hele avond achter een groot doek zonder dat ik hem zie 8o)

In tegenstelling tot wat mijn nickname doet vermoeden... ik heb niets met die lui! 8o)

Microphone Confiscators of Microphone Consumers zijn het.

[/belgmodus]

Nou, ik vind niks mis met een MC,
je kan er hele leuke dingen mee
doen vind ik, het is gewoon een
ondergewaardeerd apparaat

[/belgmodus off]

Axel

Hoewel ik echt een pleuris hekel heb aan het MC-gilde heb ik
ook 1 positieve ervaring (1 op weet ik hoevee parties)

Dat was op Koninginnedag 1999 op de Rozengracht (A'dam) Multigroove VS Mazzo....

Spider Willem achter de decks en 1 of ander Sjaak als MC... volledig in het nederlands...

onder een break kwam ie met het volgende: "eerst komende lage tonen....nu de middentonen...ja nu knallen nu!!!"

en het synthersizer geweld barste los....

Ik vond het geweldig, zonnetje op mijn bolletje en koninginnenacht al achter de rug....
Ik was intoxicated, dat zal er wel erg veel me te maken hebben....

Voor de rest zeg ik tegen alle MC's: jongens, mondje DICHT:duivels:

Hammer:halleluja *D :r

MC's zijn nuttig bij bijvoorbeeld drum & bass om te verdoezelen dat de DJ de hele tijd dezelfde plaat draait

Back