Photonic festival 2004 6,7 augustus

afabrie

Ingeburgerd
6 & 7 Augustus 2004 aanvang vrijdag 19:00 uur , aanvang zaterdag 15:00 uur,
openlucht theater Cabrio, Soest
entrée: 2 dagen + camping: 35 euro 1 dag: 17,50 euro
www.photonic-festival.nl

Vorig jaar was de eerste editie van het Photonic Festival voor veel bezoekers een bijzondere ervaring en een welkome aanvulling op het festival aanbod in Nederland. De vele positieve reacties en de snelheid waarmee het festival vorig uitverkocht gaf aanleiding tot een uitbreiding van het festival naar twee dagen; vrijdag 6 en zaterdag 7 augustus.

Een weekend waarin visuele technologie, kunst, muziek en natuur samensmelten. In een ontspannen sfeer kan worden genoten van een combinatie van ambient, triphop, abstracte soundscapes en IDM. Tegelijkertijd is men omringd door visuele kunst in de ruimste zin van het woord; videoprojecties, dia-art, installaties en een vleugje theater.

De locatie blijft ongewijzigd, ook dit jaar zal het festival plaats vinden in openluchttheater Cabrio in Soest.
Dit te meer omdat Photonic afgelopen jaar een gouden kabouter ontving in de catagorie ‘meest bijzondere feest op bijzondere locatie’ . De omgeving van bossen en zandvlaktes vormt de ideale achtergrond een audiovisueel sprookje.

In het muziekale programma is dit jaar extra aandacht voor live elementen. Naast dj’s zal er dan ook een gevarieerd aanbod zijn van live acts, bands en geluidsimprovisaties.

De muziekale line up bestaat uit:
- Mixmaster Morris - big chill / uk -
- DJ ease - nightmares on wax / uk -
- Digitonal - live - uk -
- Digitalverein - live - de -
- Krill.Minima - live -de
- Artefact - live - nl -
- Alucidnation - live - uk-
- Clique II - live - nl -
- Ambient Daan & gasten - nl-
- The Well - live - nl-
- Moos - nl -

Visuele line up:
- Photonic -video - nl -
- Syncon-D -video - de -
- Videotroopers -video - nl -
- Judocus - dia-art - nl
- Lenard DIV - dia-art - nl -
- Ottograph -art- nl -
- Deef - video-installatie - nl -
- Vistazo - theater -nl -
- Willoos Werktuig -theater - nl -

Op 5 minuten rijden van het festivalterein ligt de camping voor de vrijdagnacht. Pendelbus is beschikbaar. voorverkoopadressen: www.voorverkoop.net Twist and Shout (Utrecht), Triple Vision (Rotterdam), Conscious Dreams Kokopeli (Amsterdam)

Zie voor uitgebreide informatie de website: www.photonic-festival.nl of neem contact op met photonic: info@photonicvisuals.nl. Telefoon nummers: Maarten 0624562501 Arnold: 0653972200 Pieter: 0641520608.

Arv & ik zijn er weer bij dit jaar, arnold!

kan je misschien ook vertellen wie er op welke dag speelt? ik zoek al weken op de site maar ik kan het nergens vinden...

Shit, balen dat ik me heb laten strikken voor SonneMudSterne, wat op dezelfde datum valt, (Zal ongetwijfeld ook tof worden. maar toch ;) ). Tzal WEER en jaartje wachten worden:stupid =(

mixmaster morris, alucidnation..big chill lage landen????

mixmaster morris, alucidnation..big chill lage landen????

Lijkt wel de big chill van de lage landen. Dit festival heeft bijna alleen maar UK namen. Volgens mij zeer de moeite waard om een kijkje te nemen. Kijk op www.photonic-festival.nl voor de line up.

Vorig jaar geweest, erg leuk!
Dit jaar weer dussss ff kaartje kopen. Wel jammer dat ze nog niet zeggen op welke dag wie komt..

Topperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :)

En weer de thinner boyz :okdan:

Wordt weer hoopjes gezellig :mega:

agenda

agenda

Ik heb deze vraag even op het forum aldaar gepost, ik hoop dat ze snel reageren..

enne o ja, MMM = :halleluja

working on it..

working on it..

Working on it..
maar kom gewoon vrijdag en zaterdag..
is echt de moeite!

gr Arnold

Yop.. agenda is wel handig te posten voorafgaand aan de kaartverkoop!

.. kom voor thinner en kan alleen op zaterdag n.l.

:confused: 8)

Photonic-festival!!!

Photonic-festival!!!

Yo dudes,

Vorig jaar was ik erook, en voor mij is geen optreden of festival te gek of te ver. Maar dit festival zal er zeker voor zorgen dat de ambient weer een beetje leven in nederland in blaast. Daarnaast hoef je niet te tewijfelen of dit een goed feest wordt want met zo'n locatie en zoveel licht effecten kan het gewoon niet mis gaan.

Greetings Shaggy

CHILLEN

CHILLEN

Hi there,

Dit jaar komt helemaal in orde. Kijk eens op http://www.syncon-d.com/vj voor wat video artiesten die komen.
Daarnaast DJ EASE (NIGHTMARES ON WAX) MMM, Alucidnation, Digitonal, Thinner team...teveel te mooi te chill.
Zie jullie daar.

Gr Arnold

thinner zaterdag en vrijdag

thinner zaterdag en vrijdag

Acts van rhinner op vrijdag en zaterdag. Vanaond gaat de timetable online

leuk! Ik was er vorig jaar ook bij, en hoewel het me toen qua muziek en projecties eerlijk gezegd een beetje tegenviel, wat het wel super gezellig en inderdaad een hele coole lokatie.
Zeker allemaal even gaan kijken!

Re: thinner zaterdag en vrijdag

Re: thinner zaterdag en vrijdag

Origineel geplaatst door afabrie
Vanaond gaat de timetable online

Ik zie niks noppes nada.

Beetje rekening houden met mensen die kaarten willen halen, of leg je er 8 voor me apart? :frons:
_

.. iemand op het forum zegt zaterdag, daar gaan we dan maar voor :mega:

Laatst gewijzigd:
kaarten via www.voorverkoop.net

kaarten via www.voorverkoop.net

Digitalverein op zaterdag tevens krill..
kaarten kan je kopen via www.voorverkoop.net

Groet,

Arnold

DJ Obi (DUBKAPITAL ENTERTAINMENT)

DJ Obi (DUBKAPITAL ENTERTAINMENT)

Photonic gives DJ Obi (DUBKAPITAL ENTERTAINMENT) a very warm welcome. On Friday August 6, Obi will perform a very chill-out and spacey dub set along with a additional sampler and FX machines! Also, Obi will provide us with a deep and warm late night ambient set!

read more about DUBKAPITAL ENTERTAINMENT on the Hotmix website:
http://www.hotmix.nl/dubkapital

FLY HIGH!

Toen ik er woonde gebeurde er echt NOOOOOOOOOOOOOOOIT iets in Soest. Dit ziet er echter wel gaaf uit. Wordt dit niet georganiseerd door de mensen die ook al eens iets in de Banning(?)hal in Soesterberg georganiseerd hebben?

nu dus wel

nu dus wel

nee de organisatie bestaat uit leden van Photonic en vrienden!
Hoop je te zien!

gr Arnold

nieuwe namen

nieuwe namen

The Photonic crew welcomes James Healy to the 2004 Festival. James (USA), who is in fact is a colleague of Mix Master Morris, will bring us fine an deep natural, groove filled chill-out dance music

YAM!

After initially being booked as one-man laptop act, Digitonal has now expanded into a 3 piece formation for Photonic Festival 2004. The full band includes amongst others an acoustic violin player throwing wicked solos! Digitonal will perform on Friday August 6.

OH YEAH!

In addition to Thinner's Digitalverein we are pleased to confirm
Krill.Minima live at Photonic Festival 2004.

Both Thinner artists will perform on Saturday. For the lastest brand-new
Krill release (a.k.a. Marsen Jules - Yara) please check the Thinner website:
http://www.thinnerism.com...8833eabcaaf03d70aeb428ec2

The album can be downloaded FREE of any costs.

GREETZ

Arnold,

Doen jullie niet ook iets samen met Extrema? zag verleden jaar wat armbandjes en bekende gezichten n.l

Gz knal

Back