• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Quazar, Drumstation, DMPro, VX90 en JV880 te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

nakedchef700

Nieuwkomer
Hey,

Na al een tijdje geen muziek meer gemaakt te hebben met mijn synths, leek het me verstandig om eens te kijken of er misschien geïnteresseerden zijn die er veel meer gebruik van zouden kunnen/willen maken. Bij deze! Ik bied aan:

Quazimidi Quazar (met manual): E375,-
AKAI VX90: E175,-
Novation Drumstation (met doos en manual): E225,-
Alesis DMPro drummodule (amper gebruikt!): E425,-
Roland SC55 (met doos en manual): E55,-
Roland JV880 (met doos en manual): E150,-

Laat maar weten als je interesse hebt. Alles is nog in goede staat en de Quazar en JV880 zijn uitgerust met wat zelfgemaakte bestwelgoedgelukte patches.

le chef

Quazar, Drumstation, DMPro, VX90 en JV880 te koop

Hey,

Dit is een repost, maar nu met pakkenderede titel...

Na al een tijdje geen muziek meer gemaakt te hebben met mijn synths, leek het me verstandig om eens te kijken of er misschien geïnteresseerden zijn die er veel meer gebruik van zouden kunnen/willen maken. Bij deze! Ik bied aan:

Quazimidi Quazar (met manual): E375,-
AKAI VX90: E175,-
Novation Drumstation (met doos en manual): E225,-
Alesis DMPro drummodule (amper gebruikt!): E425,-
Roland JV880 (met doos en manual): E150,-

Laat maar weten als je interesse hebt. Alles is nog in goede staat en de Quazar en JV880 zijn uitgerust met wat zelfgemaakte bestwelgoedgelukte patches.

le chef

dubbelpost - samengevoegd
titel aangepast

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back