opstartdiskette S2000v2

dj Carbo

Nieuwkomer
Beste mensen,

Ik ben ZEER dringend opzoek naar een opstartdiskette, voor mijn akai s2000,

Met samplen enz.. had ik deze per ongeluk geformatteerd, wie kan mij hierbij helpen, Kheb hier thuis wat file'kes liggen, maar volgens sommigen ligt het aan mijn besturingssysteem 'XP' dat ik die geen opstartdiskette meer kan maken,

Kan iemand mij dit bestand bezorgen ?

Groeten,

Carbo

Ik werk met de laatste versie. Kan ze op een nieuwe diskette zetten vanuit S2000 voor jou.
Maar is er ook nog een zuinigere/snellere oplossing denk je?

Ben er ook niet zo thuis in files overzetten van een ander format. Kan ik die file gewoon emailen ofzo? Of is het juist datgene wat hij niet doet, ze overzetten?(ik neem aan dat die OSfiles op het net zat te vinden zijn oa op de Akai site zelf)

http://www.akaipro.com/int/download/archive_os.html

http://www.akaipro.com/int/download/archive_os.html

daar staat het op!
Grtz,
vl7

Dus het bestand s2000v2 heb ik op mijn PC, maar ik krijg het niet geïnstalleerd op de diskette, de sampler neemt het niet aan als systeemdiskette.

Weet iem. hoe dat zou komen ?

Alvast fel bedankt voor de raad !!!

Groetjes,

Akai heeft zijn eigen diskette-format. Je kan dus een diskette op een S2000 formatteren en het besturingssysteem ook van op de sampler overzetten. Het S2000v2.exe programma om vanop de PC te starten werkt inderdaad niet vanaf hoger dan Win2000, geloof ik.
Er bestaat wel zoiets als een programma 'Akaidisk' of zoiets, dat vanop een PC Akai-disks kan formatteren. Of het besturingssysteem kan overgebracht worden daarna vanop die PC weet ik niet. Maar ook hier wellicht hetzelfde probleem met recente Windows-versies.

Er zullen toch wel forumleden zijn met een S2000 die zulk een diskette voor jou willen maken? Ja toch?

Laatst gewijzigd:
:D
Maar natuurlijk zijn die er!!!!

PB me anders je adres en dan post ik wel een diskette.
Vergeet daarna niet zelf een kopietje (vanop de sampler) te maken en op te bergen in je moeders porceleinen kast. :eureka:

Zeg Carbo...

Zeg Carbo...

...ik had je gisteren, ongeveer een half uur ná je thread ge-PB-t. Als je daar op had gereageerd, dan had je vandaag met de post een opstart-diskette vs. 2 kunnen hebben. vanaf vandaag ben 'k met vakantie, en doe 'k 't niet meer.

Beste mensen,

Kheb reeds twee diskettes kunnen versieren dankzij dit forum !

Waarvoor dank voor de aangeboden hulp !!

Groeten,

Carbo

Back