1ste post hier

geenlidmeer081224d

Gedeactiveerd account
Hallo mensen,

Toch maar eens snel geregged hiero, ik ben Carnivore, afkomstig uit Geleen (Limburg).

Sinds een maandje of 6 dag en nacht in m'n 'studio' aan de slag om de klappen v/d zweep in het leed dat produceren heet onder de knie te krijgen :) Ik heb muzikaal een enorm brede smaak, in mijn collectie vind je albums terug van extreme metal tot jazz tot hardcore (gabber). Muziek is het mooiste medium dat er bestaat ;)

Sinds enkele maanden ben ik aan de slag met het produceren van Hard- /Darkcore.

Mijn gear bestaat oa. uit:
  • Novation Remote 25
  • Acces Virus C
  • Casio VZ-8M :okdan: lekker retro
  • Roland R8
  • Midisport 2x2 en 8x8/s
Om maar even de leukste toys te noemen :)

In de nabije toekomst komt er nog een Yamaha o2r en een RME hammerfall 9652 en een JP-8000 bij.

Meer heb ik even niet te melden

Support Music,Not Rumours

Afb014.jpg

Afb015.jpg

Laatst gewijzigd:
welkom.....ennuh,mooie Hellraiser-poster...:D

In de nabije toekomst komt er nog een Yamaha o2r en een RME hammerfall 9652 en een JP-8000 bij.
Aan de financien zal het niet liggen! haha. Welkom.

:doei: Hallo!

Ook al een virusje te pakken? 't Heerst, hè?! :D

Welkom! :doei:

Ken je mij ff aansteken met zo'n virus? 8)

Btw...hoe heb je dat gedaan met dat schuifblad, waar je mooie Virus en je toetsenbord opstaan? Los te verkrijgen? Ik probeer zelf namelijk ook ff een studiohoek te creëren, keb nu namelijk geen ruimte meer.

GrTz

Origineel geplaatst door Scratch
Welkom! :doei:

Ken je mij ff aansteken met zo'n virus? 8)

Btw...hoe heb je dat gedaan met dat schuifblad, waar je mooie Virus en je toetsenbord opstaan? Los te verkrijgen? Ik probeer zelf namelijk ook ff een studiohoek te creëren, keb nu namelijk geen ruimte meer.

GrTz

dat schuifblad is vrij simpel te maken, ik had hier nog 4 kogelgelagerde sledes liggen, die schroef je vast aan 3x3 balkjes, die je vooraf op een plaat schroeft (ik heb gewoon meubelpaneel gebruikt v/d Gamma).

en klaar zijn je schuiflades, je kan met nog netjes afwerken met evt tapijt of geluidsiso materiaal, wat je wil... moet ik hier nog doen :)

Sledes zijn bij je betere doe hetzelf zaak te koop trouwens, zal morgen overdag nog wat foto's voor je maken en hier posten.

Back