Beste forumleden,
Aangezien dit mijn allereerste post op het forum is, zal ik me eerst even voorstellen.
Mijn naam is Tony Schreurs en ben 21 jaar oud. Ik woon in het dorpje "Echt" gelegen in mid limburg.
Op produceer gebied ben ik nog een ras echte newbie. Middels dit forum wil ik dan ook de fijne kneepjes van Fruityloops4 en Reason onder de knie krijgen.
Momenteel ben ik druk bezig met mijn djgear, welke ik zo'n 3 weken geleden aangeschaft heb. Dus dit is ook nog behoorlijk nieuw voor mij.
Mijn djgear bestaat uit:
2x super OEM slet (de american audio versie)
2x ortofon concorde pro
1x vestax pcv-275 mixer
1x syrincs m3-220 monitor set
1x stanton dj2000-s headphone
Op software gebied heb ik vorige week Fruityloops 4 aangeschaft. (reason heb ik NIET legaal)
Ik hoop aan het einde van de zomer een midicontroller aan te kunnen schaffen.
Ik hoop nog veel van jullie te leren,
Vriendelijke groeten uit Limburg
Tony "Dacide" Schreurs
Aangezien dit mijn allereerste post op het forum is, zal ik me eerst even voorstellen.
Mijn naam is Tony Schreurs en ben 21 jaar oud. Ik woon in het dorpje "Echt" gelegen in mid limburg.
Op produceer gebied ben ik nog een ras echte newbie. Middels dit forum wil ik dan ook de fijne kneepjes van Fruityloops4 en Reason onder de knie krijgen.
Momenteel ben ik druk bezig met mijn djgear, welke ik zo'n 3 weken geleden aangeschaft heb. Dus dit is ook nog behoorlijk nieuw voor mij.
Mijn djgear bestaat uit:
2x super OEM slet (de american audio versie)
2x ortofon concorde pro
1x vestax pcv-275 mixer
1x syrincs m3-220 monitor set
1x stanton dj2000-s headphone
Op software gebied heb ik vorige week Fruityloops 4 aangeschaft. (reason heb ik NIET legaal)
Ik hoop aan het einde van de zomer een midicontroller aan te kunnen schaffen.
Ik hoop nog veel van jullie te leren,
Vriendelijke groeten uit Limburg
Tony "Dacide" Schreurs
Enne mannuh
welkom 

)