MiniMoog op MP ... argh

Origineel geplaatst door matrixxx
mensen ff rustig aan he ik ken deze meneer

accepteer toch eens de vraagprijzen en als het je te veel is dan wacht je op de volgende
einde draad lijkt me of we kunnen nog wel verder praten over de kleur van de minimoog ik heb nog nooit een zilveren gezien

trouwens mijn kleur niet

Omdat jij hem kent mogen wij niet zeuren over de ver overdreven prijzen........ok fair enough

beste mensen

het gaat er niet om als ik deze persoon wel of niet ken
jena als jij die advertentie had gezet van een minimoog voor 2500 dan had ik het zelfde gepost
het is zijn vraagprijs of mag dat niet

het gaat mij er om dat ik veel van dit soort posts tegen kom dat er weer een apparaat te duur word aangeboden bla bla bla en het gaat nergens over en ik vraag me dan echt af hoe lang gaan we hier nog over zeuren
als ik zelf dit soort advertentie zie waarvan de prijs mij te hoog ligt dan sla ik hem gewoon over of ik moet echt iets willen hebben en dan wil ik best wat meer er voor uitgeven

en dit gepost onder interesante gear gevonden
niemand vind hier een minimoog voor 2500€ interesant die zilver is (ik ook niet hoor)

ik lees dit met toeval en erger me een beetje over dit soort discussies wat voor mij het synthforum minder interesant maakt zo en dat vind ik persoonlijk best jammer aangezien er ook vele goede berichten staan
ik hou er maar over op want er is blijkbaar toch behoefte om er over te praten

ps mensen vat het niet te persoonlijk op

:) :) :) :) :)

maar istie nou te duur of niet???

ja hè.
pas heb ik een minimoog geruild met mijn vriend mono die snel moest schakelen. ik dacht die wel voor het zelfde geld kwijt te kunnen raken, zo rond de 1400-1500, maar dat vielt egen. uiteindelijk is er iemand uit belgïë hierheen komen rijden. en dat was ook geen ouwe afgereagde mini hoor, prima dingetje. paar weken mee lopen leuren, maar niks. ook niet van die mensen die dan zeggen: 'zo gekocht voor 1500? als je dat nog 's tegenkomt, voor dat geld wil ik er ook wel een.'
2500 is gewoon een pre-voyager prijs en in het post-anale-voyager tijdperk is dat echt te veel.
punt.

trouwens, die jp6 voor 250 op tweedehands.nl is niet duur zeg. als ik handelaar was, kocht ik hem!

We hebben het hier wel over de Vraagprijs dus je kunt toch gewoon iets minder
bieden bijv 7100 euro of voor de Moog 2300 euro daar is MP voor.

Origineel geplaatst door matrixxx
het gaat mij er om dat ik veel van dit soort posts tegen kom dat er weer een apparaat te duur word aangeboden bla bla bla en het gaat nergens over en ik vraag me dan echt af hoe lang gaan we hier nog over zeuren
als ik zelf dit soort advertentie zie waarvan de prijs mij te hoog ligt dan sla ik hem gewoon over of ik moet echt iets willen hebben en dan wil ik best wat meer er voor uitgeven

ik lees dit met toeval en erger me een beetje over dit soort discussies wat voor mij het synthforum minder interesant maakt zo en dat vind ik persoonlijk best jammer aangezien er ook vele goede berichten staan
ik hou er maar over op want er is blijkbaar toch behoefte om er over te praten

ps mensen vat het niet te persoonlijk op :) :) :) :) :)

Beste Matrixxx,

Ik vat het totaal niet persoonlijk op. Maar reageren op een thread die je eigenlijk niet interessant vindt is m.i. hetzelfde als reageren op een advertentie die niet interessant is. Feit is dat een ongeschonden Minimoog (en dan bedoel ik ook echt ongeschonden) gemiddeld van hand tot hand gaat voor een eurotje of zestienhonderd. Is al veel geld, maar dat is de marktwaarde zullen we maar zeggen. Als de aanbieder er inderdaad E 2.500,- voor weet te vangen vind ik het een knappe jongen, maar het gaat hem niet lukken dus hij kan er wat mij betreft net zo goed het driedubbele voor vragen. En dat staat helemaal los van de vraag of ik het geld er nu voor heb of niet; het gaat erom of ik het er voor over heb.

Daarbij, het is toch een synthforum? Deze discussie hoort daar wat mij betreft zonder problemen in thuis.

Keep the soul alive! ;)

Nope, het gaat om het feit dat dit wordt geplaatst in "interessante gear gevonden" terwijl er niks interessants aan is, zowel qua prijs als uitvoering.

Er worden vaker van dit soort threads hier geplaatst. Niet als doel om leden te wijzen op een leuk koopje, maar meer om weer eens ouderwets te zeuren over prijzen.... :gaap:

Maak ons niet blij met een dooie mus en post het lekker ergens anders...

Origineel geplaatst door OnAcid
Nope, het gaat om het feit dat dit wordt geplaatst in "interessante gear gevonden" terwijl er niks interessants aan is, zowel qua prijs als uitvoering.

Okee, okee, daar hebben jullie eigenlijk wel gelijk in. Op een rare manier vind ik het wel interessante gear (eerlijk is eerlijk, ik heb nog nooit een zilveren gezien) maar absoluut niet om voor die prijs te kopen. Het had dus ergens anders onder gepost moeten worden!

Origineel geplaatst door OnAcid

Er worden vaker van dit soort threads hier geplaatst. Niet als doel om leden te wijzen op een leuk koopje, maar meer om weer eens ouderwets te zeuren over prijzen.... :gaap:

Laat ze gewoon, kan er altijd wel weer van genieten.:)

Als je 2500 euro voor een zilvere minimoog kan vangen, dan is het interessante gear.. Dat had namelijk niemand verwacht :)

Back