Wanted: With or Without Headphones....Haai ^_^

JDD1Nonly

Nieuwkomer
Yo gasten...Ik heb ff rond gekeken op t Forum en tis hier wel relaxt...Vette Community:okdan:
Dan nu mijn schets van mezelf:
Ik ben JD, ben 19 jaar, kom uit Alkmaar (obvious), ben m'n hele leven al geïnspireerd door muziek en probeer zoveel mogelijk m'n eigen ding te doen qua projecten enzo...
De afgelopen tijd heb ik niet zoveel muziek meer geschreven omdat ik mede-administrator op muffinforum.com was (een Anime-forum) maar omdat ie down is en niet meer terugkomt heb ik weer zeeën van tijd over, dus kan ik me weer volledig storten op m'n muziek.
Ik ben nog steeds op zoek naar twee verschillende synths: een met soft-sweete strings en piano geluiden enzo en eentje met vet rauwe sound, maar ik kom er niet uit...dus..
Ehm, ja wat nog meer...(...)Wat ik luister? Een tijd terug luisterde ik veel naar Hardcore en Trance en alles wat maar snelle dikke kenkerharde beats had enzo...4 jaar terug stortte ik me op Hiphop en nu ben ik eigenlijk veel bezig met Filmmuziek en Metal...dus het wil nog wel s wisselen...Toch luister ik ook wel naar andere genres en ik de eerder genoemde genres niet laten vallen...

Zo...dat was t wel zo'n beetje...Als je vragen hebt, kom er maar mee ;)

Welkom hier!! Ik luister ook wel eens filmmuziek, maar vooral gamesmuziek...de soundtracks van vele Final Fantasy's zijn bij mij een vaste waarde. ;)

Cheerz! :biertje:

"Welcome here!"

"Welcome here!"

others.jpg

A BIG belgian welcome ! :biertje: :biertje:

hey nog een...!!

hey nog een...!!

hey...,

welkom hier op het forum... ik kom ook uit alkmaar, de alkmaarse inwoners beginnen aan de overname van dit forum!!! INVASIE! :confused:
...nou ja in ieder geval welkom

grtz phill

Yeau!

Origineel geplaatst door funkdecoder
Welkom hier!! Ik luister ook wel eens filmmuziek, maar vooral gamesmuziek...de soundtracks van vele Final Fantasy's zijn bij mij een vaste waarde. ;)

Cheerz! :biertje:

Jaaa..!! Vooral de soundtrack van FF7 is geniaal... ahh... Sephiroth's Theme.. uit de laatste battle :{

De track J-E-N-O-V-A is ook fantastisch.. weet jij eigenlijk toevallig of de soundtrack van Xenogears ook verkrijgbaar is..?

Back