K.I.T.T. te koop!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

ano260124

Gedeactiveerd account
Totaal niet synth-gerelateerd maar wel een hoog knopjes, ledjes en vooraal een hoog "jeugdsentimenteel" gehalte.

K.I.T.T. te koop op eBay

De pratende auto K.I.T.T. uit de serie 'Knight Rider' staat te koop. Via de veilingsite eBay is op de hevig gemodificeerde Pontiac te bieden. De auto is gebruikt tijdens het tweede seizoen van de populaire actieserie met acteur David Hasselhof.

Knight Industries Two Thousand (K.I.T.T.) is na zijn 'diensttijd' ingezet voor autoshows en demonstraties. In 2001 werd de auto nog geheel gerestaureerd. De veiling gaat pas op 30 juli van start. Het openingsbod bedraagt 40.000 dollar (32.000 euro). Een certificaat van echtheid is bijgevoegd.

Onlangs werd bekend dat de serie ook een filmvariant zal krijgen die uitkomt in 2005.

Attachments

• knightrider.gif
    knightrider.gif
    39,3 KB · Bekeken: 117
Laat me raden. Om David Hasselhof in 2005 die rol te laten spelen zijn ze nu alvast bezig om hem een verjongingskuur te laten ondergaan. (vandaar die uitstel van een jaar)

En dat er per aflevering van die serie wel een paar auto's gesloopt werden incluis zo'n zwarte ridder. Uberhaupt dat er in amerikaanse films/aflevering gruwlijk veel auto's worden gesloopt. Alsof het niets is en dan nog spliksplinter nieuw ook.

Gelukkig dat ze dat niet met synths doen. :D

Die auto zou ik best willen, vind die K.I.T.T. nog flexer dan een automaat!

Van David Hasselhoff gaan we waarshijnlijk nog wel wat te horen krijgen. De goede man wordt op het moment namelijk door Ice-T klaargestoomd om een heuse rapster te worden. Zijn alias word Hassel-D.

Hebbik van horen zeggen, maar of we d'r nou echt op zitten te wachten.... neen!

:D Zal best popie worden in Duitsland!

Origineel geplaatst door fuse
En dat er per aflevering van die serie wel een paar auto's gesloopt werden incluis zo'n zwarte ridder. Uberhaupt dat er in amerikaanse films/aflevering gruwlijk veel auto's worden gesloopt. Alsof het niets is en dan nog spliksplinter nieuw ook.

Ook vaak sloop auto's die een opknapbeurtje krijgen of waarvan de "slechte" kant niet in beeld komt.

Als deze auto ook alle features heeft als in de serie ben ik wel geinteresseerd. Zo'n auto kan ook heel mooi dienst doen als B.O.B. inplaats van K.I.T.T. Dan zeg je na het uitgaan in je horloge "Heejzzz, kittttzzz, kommie effee oppikkeeuhh bbwwwrr", en dan herkent ie je stem niet. Tof man.

Of dattie antwoord:
He vuile alcoholist je gaat maar lopen met je bezopen kop. Straks kots je het hele dashboard vol. :W

40.000 dollar voor een afgegaste pontiac met een 2 gallon-tank..... (lekker praktisch ook)

Dat doen we gewoon ff.......

ik heb in de achtertuin nog wel een plaatsje over tussen Herbie en de Batmobile

Is die prijs inclusief het bijbehorende horloge ?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back