[track] donkere electro

ik vind hem goed(en duister) alleen mis ik een echte beat die voor wat drive zorgt.
misschien kan een 4/4 kick hier toch niet kwaad?

Ik vond hem wel leuk. Maar ik miste wel iets.

Beetje suffe feedback, maar kan er niks slechts over zeggen, behalve dat ie niet van de grond komt.

Ja opzich wel een leuk nummertje. Die stem en de manier waarop er gepraat wordt doet me denken aan een nummer van bekend forumlid. Maar gooi er alstublieft een snaredrum in. Want dat mist dit nummer echt heeeel erg.

misschien zit er nu wel bij wat je mist?
ik heb nu de file omgewisseld met een nieuwe versie, die een dikke bassdrum erbij heeft gekregen!

http://home.deds.nl/~arvmusic/own music/arv_-_darkness.mp3

ow ja en die stem da's van Satoshi Tomiie.. Japanse producer is dat. vond het wel een passend sampletje. ik hoop niet dat ie het erg vind dat ik het effe heb geleend ;)

gr

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door FRE2K
met alle respect: maar dit is toch geen electro?

dit klinkt als techno.
ears.gif

Rond 4.30 (v2) klinkt het niet helemaal lekker...

Stoere sample, helaas vind ik het ook niet helemaal "los komen". ;)

Vind em gaaf hoor vooral begin en vooral op 1.14
maar op 2.17 gaat het een beetje vervelen. Is dat die MAM33?

Ik vin allebei de tracks veel potentieel hebben, het klinkt steeds minder lief en da's goe. Maar het kan nog donkerder! ANTHONY ROTHER-gevoel er meer laten uitkomen en dan komt het helemaal goed!

Maar in beiden komt een nogal kitscherig deuntje dat iets te goedkoop klinkt.
1ste nummer begint het bij 1'15".
2de nummer begint het bij 1 min.
Ik vind dat ze allebei iets minder rudimentair mogen zijn (met meer gevoel gespeeld, harder aan de sound gewerkt, en aub laat het iets minder kitscherig klinken) Dat rudimentaire geprogrammeer hoor ik ook in de drums (fill ins ed), werk daar misschien wat langer aan, zoadt het natuurlijker klinkt.

Bij track 1 hoort op die plek wel iets dergelijks eenvoudigs, maar niet iets trancy gelijk dit ;).
Bij track 2 zeurt dat deuntje echt veel te lang door en de sound smelt niet in de mix (staat ook te hard) en het is niet vet. Het begin van de track is dat wel. Ik zie het live allemaal wel gebeuren. Komt langzaam goed.

:halleluja

Back