• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg Electribe MX

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Kai

Nieuwkomer
Ik heb een Korg Electribe MX te koop staan, erg leuke workstation van Korg, en alles zit er in! Het is als het ware een Electribe R en een Electribe A samen met nog veel meer opties. Erg leuke machine om live mee te freaken, is jammer genoeg nooit live gebruikt en is dus amper te onderscheiden van nieuw. Inclusief boekje en adapter. Voor vragen moet je me gewoon mailen of PBen. Ik heb niet al te lang geleden de MX gekocht voor 975 euro.

Wat ik er voor vraag is 650 euro of iets anders interessants zoals:

-Een leuke mixer, ik kijk vooral naar een Mackie VLZ Pro 1604 of iets anders van mackie of een vergelijkbaar merk.
-Korg MS 20 (+SQ10)
-Korg VC 10
-Goeie Monitors
-Een van de Korg MPCs
-Ander interessant spul, doe maar suggesties!

Ik ben natuurlijk bereid om geld bij te leggen, maar goed, zeg maar wat je hebt staan!

Kai-Hugo

Attachments

• electribe mx.jpg
    electribe mx.jpg
    39,8 KB · Bekeken: 92
Prijsverlaging

Prijsverlaging

Ok dan mensen, 600 euro dan voor 'dat ding met die buizen'. Of als je minder wilt betalen zeg het me of als je andere apparatuur kwijt wilt dan het hierboven genoemde, zeg het dan ook.

Kai-Hugo

Prijsverlaging

Prijsverlaging

Ok dan, neem hem nu mee voor 550 eurotjes! Of koop hem in combinatie met een Tapco 6306 en of een Oxygen 8, die je erg makkelijk kunt gebruiken als midi controller voor de EMX!

Interesse?

Interesse?

Jongens kom eens met een goed bod!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back