Wat zou jij componeren als je

bambamstudio

Certified MoogPro
als je Tonyblack, da Goose, Wiener303, auxillary, RalfT, en noem ze allemaal maar op die hun producten aan ons hebben laten horen!

Dus verplaats je in hun gedacten, stijl ed. Luister nogmaals naar hun tracks (en die van anderen, de namen zjin willekeurig) en laat horen wat JIJ zou maken....

ik ben benieuwd!

ow eneeh, ik ga een serieuze poging doen voor techno......zucht

Euh,...
m'n eigen muziek? :confused:

Ik ben wel volledig fan van cyan_circle, 'sphinx' van fuse, oxy-yan in het algemeen, en die 1,5 uurtje track van da goose.

Ja hé, leuk. Lekker anders. ;)

Roeispanen uit de kast en hardcore. Zal ik dat eens proberen?
*grin*

Als ik me in hun verplaats? HET MAG ALLEMAAL WAT VIEZER !

Origineel geplaatst door BasicSystem
Techno op een promix ??

ben benieuwd.....

groeten

basicsys

Waar slaat dat op?

Zeker teveel naar peeples geluisterd die gewoon niet konden mixen op een digitale bak. :bekdicht:

ok...da goose techno zal ik me eens ff in laten gaan...tracks als loipoio en man of steel zijn de bom!

da goose techno? is dat weer iets nieuws?

Origineel geplaatst door BasicSystem
Techno op een promix ??

ben benieuwd.....

groeten

basicsys

Waarom kan je geen techno maken op een digitale tafel?

Origineel geplaatst door krz
da goose techno? is dat weer iets nieuws?

nee dat is techno gemaakt door da goose, zoals milc inc-trance, tony black techno, marco borsato poep

Re: Wat zou jij componeren als je

Origineel geplaatst door bambamstudio
Dus verplaats je in hun gedacten, stijl ed. Luister nogmaals naar hun tracks (en die van anderen, de namen zjin willekeurig) en laat horen wat JIJ zou maken....

Nou, ik vind "Ditch That Shit" (pagina 3 DSF dbase) van Matt Second al een tijd een goed nummer. Cyan Circle's Wintersneeuw is ook wel een beetje wat ik wil maken. De nummers van Fuse (doT) kan ik ook zeer goed waarderen.

Het is zo, dat ik vaak direct geinspireerd raak door de nummers van de andere forumleden; Neem nou die disco-funky track van Pjort G.......Ben nu nog even bezig met afstuderen, maar reken binnenkort maar op een Oxy-Yan discotrack...!!

je mag me sampletjes wel lenen hoor :)

's goed! Als jij wat "Ditch That Shit" samples upload in de sampledatabase, krijg je een originele "Oxy-Yan Remix" terug!

Deal?

Misschien zijn er wel meer forumleden die er iets mee willen doen?

kan ze zo snel niet vinden sorry
maar het waren er maar 2 hoor
en de ene kan je aan het begin en de ander aan het eind gewoon sampelen

Back