Wat zou jij componeren als je

haha als je mijn funky gitaar riffje wil hebben moet je t ook maar ff zeggen

ja maar dat klinkt geinig ! jooo :)

Heb eens wat clipjes beluisterd op de site van Goose, en dat klinkt allemaal wel erg ok. Heb zelf al een aantal pogingen gedaan om een dergelijke sound te krijgen maar volgens mij mis ik steeds iets.
Misschien wordt het tijd voor een Techno tutorial van de master himself? :)
En dan natuurlijk niet "hoe maak ik een goede techno track" maar meer qua techniek, hoe krijgen we die vet pompende en zuigende techno-swing in onze tracks?

Nou ja, of het nou in de huid van Da Goose of iemand anders is, ik zou wel eens een keer zo'n track willen maken.

koel oxy-yan....vaag om al die bekende beats zo terug te horen....wel leuk gedaan!

PS morgen eens in de huid van da goose kruipen, be continued

Origineel geplaatst door bambamstudio
inderdaad, erg toppie maar in wie zjin huid is nogmaals de vraag.......
Hoofdzakelijk in die van Pjotr G, maar eigenlijk ook in de huid van Matt Second (ik heb immers van hem ook wat gejat..)

hmmm... moet ik me ook in mijn eigen huid verplaatsen ??
Ik denk dat ik me vanavond alleen vroeg naar mijn mandje ga verplaasten.. 3 uur geslapen vanacht en de hele dag een vriend helpen verhuizen.. zelfs de knoppen van mijn keyboard indrukken gaat zwaar... vooal de spatie...

maar ff zonder gein, ik ben benieuwd wat hier uit gaat komen!
Ik ga zekers de tracks ff luisteren als ze er staan... maar niet nu.. nu wil ik slapen.. op zaterdag avond terwijl ik benuitgenodigd voor 3 feestjes...

Origineel geplaatst door da goose
.. nu wil ik slapen.. op zaterdag avond terwijl ik benuitgenodigd voor 3 feestjes...

Ja hier hetzelfde. Zou eigenlijk naar OffCorso gaan, maar ik ben nu eigenlijk veel te moe om nog de deur uit te gaan.
En ik had er nog wel zo'n zin in :)
Nou ja, dan maar een beetje muziekjes maken totdat ik in slaap val....:gaap:

Zoals in Silence of the lammetjes? ;)

Zou je dat nou wel doen?

Eerst maar virus hoor. Dan zien wel wel verder.

Als jullie het niet erg vinden blijf ik gewoon mijn eigen muziek maken

Muziek in hokjes stoppen vind ik net zoiets als positieve discriminatie

Het moet gewoon kikke zijn, en je moet het leuk vinden om te doen. Succes is een (goede) bijzaak wat dan vanzelf wel komt. En als dat niet komt heb je in ieder geval gedaan waar in het in principe om draait met muziek maken

Het verschil tussen gekte en genialiteit is succes

Lekker belangrijk

Back