[percussief gefreak] machines' second agenda

Ik hou hier wel van. Mooi gedaan. Overigens staat bij het toevoegen van een bijlage hoe groot deze mag zijn (1048576 bytes). Waarmee heb je dit gemaakt?

Hoi,

Na de eerste paar seconden verwacht ik steeds dat Bjork's stem op zal duiken :) Dat lijkt me wel een compliment dus ;) Verder "wacht" ik steeds op het moment dat er van die hele brede orchestrale strings-sectie erin komt zetten (ook a la Bjork).. maar dit zal je bedoeling niet geweest zijn denk ik ;)

Na twee minuten heb ik het een beetje voor gezien, maar dat is puur persoonlijk, omdat ik iets 'melodieus' wil horen denk ik. Dat is dus persoonlijk en moet je je dus niets van aantrekken...

Vind 'm origineel en knap gemaakt. over geludiskwaliteit kan ik niet oordelen, ik zit met PC speakers van een paar euro te luisteren...

Back to work...

Groetjes,
Vincent

blij te horen dat mensen dit wel leuk vinden. ik heb het gemaakt met cooledit voor de geluidjes en adobe premiere 4.2 als 'sequencer' (niet echt ervoor bedoeld maar ik kan er goed mee uit de voeten). het zijn allemaal miniskule stukjes sample van oa. oude liedjes die ik nog in m'n amiga tijdperk had gemaakt. veel stukjes zijn ontiegelijk vaak geknipt, bewerkt, gefilterd etc. en die zijn dan weer over mekaar heen gelegd met premiere.

ik ben eens dat er nog geen goede climax in zit, het blijft een beetje aanmodderen. wellicht post ik binnenkort even een nieuwe versie. een stem erbij, of iig iets in die richting, das wel een goed idee eigenlijk. krijg alweer een ideetje... wordt vervolgd!

iI vind het helaas drie keer niks.
Ik zal wel purist zijn.
Maar ik vind persoonlijk het nog erg weinig associaties met muziek hebben.
Maar ongetwijfeld zullen er mensen zijn die dit wel leuk vinden.
I'ts not my taste.

damn...
piece of art,

in het begin wordt je beetje op een verkeerd been gezet na 1.50, begon ik het te snappen...
tja en of het nou " muziek" is of niet, laat ik in het midden...

geluidskunst vind ik het.

:okdan:

ken je AKUFEN?

die heeft ook ziek snipper gebruik...
"deck the housse" moet je maar eens soulseeken.

wel aardig maar het is me net ietsie te onsamenhangend. Ik zou het tof gevonden hebben als er met die vage geluiden een coole vage melodie gevormd wordt gedurende song. Maar dat gebeurd niet. Ook dat 'gitaarrif sampletje' vanaf 1:40 vind ik nie zo..

Iets meer lijn erin en ik vind et :okdan:

r

Back