Hanz
Anonieme Analogist
Ik heb hier een Roland TB-303 in prima staat;
100% werkend, erg mooi (geen slijtageplekken) en zonder defecten (zoals bijv. het overbekende kapotte batterijklepje).
Door mede-forumlid Imipolex zijn op professionele wijze (vrijwel onzichtbaar) een aantal modificaties aangebracht, te weten:
-Control Voltage input
-External input (audio thru filter op de mix-in)
-"Deeper Cutoff" Mod
Compleet met originele trafo, handleiding en (voor moeder de vrouw?) het originele Roland handtasje.
Daarbij doe ik nog een handige kleine MIDI to 2x DIN SYNC converter.
Ik wil er graag 875 Euro voor hebben, maar ik ben ook wel in voor een interessante ruil (geheel of gedeeltelijk met bijbetaling, daar komen we wel uit). Ik stuur trouwens niet op...
Ik heb interesse in de volgende opties:
-Kawai K5000R (rack dus)
-Korg Triton Rack (met Karma MW software?)
-Korg Karma
-Doepfer MAQ16/3 of Schaltwerk.
-Verzin eens iets dat in 2U rackspace past en een leuke diepe synth en/of arpeggiator is.
-Leuk spul als een Oberheim Cyclone of een Colin Fraser P3 stepsequencer...
(fotootjes heb ik even niet bij de hand, die volgen evt. nog).
100% werkend, erg mooi (geen slijtageplekken) en zonder defecten (zoals bijv. het overbekende kapotte batterijklepje).
Door mede-forumlid Imipolex zijn op professionele wijze (vrijwel onzichtbaar) een aantal modificaties aangebracht, te weten:
-Control Voltage input
-External input (audio thru filter op de mix-in)
-"Deeper Cutoff" Mod
Compleet met originele trafo, handleiding en (voor moeder de vrouw?) het originele Roland handtasje.
Daarbij doe ik nog een handige kleine MIDI to 2x DIN SYNC converter.
Ik wil er graag 875 Euro voor hebben, maar ik ben ook wel in voor een interessante ruil (geheel of gedeeltelijk met bijbetaling, daar komen we wel uit). Ik stuur trouwens niet op...

Ik heb interesse in de volgende opties:
-Kawai K5000R (rack dus)
-Korg Triton Rack (met Karma MW software?)
-Korg Karma
-Doepfer MAQ16/3 of Schaltwerk.
-Verzin eens iets dat in 2U rackspace past en een leuke diepe synth en/of arpeggiator is.
-Leuk spul als een Oberheim Cyclone of een Colin Fraser P3 stepsequencer...
(fotootjes heb ik even niet bij de hand, die volgen evt. nog).
Laatst gewijzigd:
)