Jupiter 6 schema ... anyone?

The Q

out in the fields
Heeft iemand toevallig een schema van een Roland Jupiter6 liggen die even gemailed of ergens gedownload kan worden?

Loop nu tegen wat problemen aan met de EUROPA upgrade en wil even wat dingen zeker weten voor ik er aan begin.

Dusch... mocht er iemand iets hebben liggen dan zou ik u zeer dankbaar zijn! :okdan:

the Q gaat eindelijk de JP verlossen van haar/zijn inCONTINENTie probleem :D
het wil niet helemaal lukken naar ik begrijp? ...zit er bij de EUROPA geen 100% beschrijving dan?

ik neem aan dat u uw bevindingen met ons mede sf-ers zal gaan delen zodat future europa modders er ook baat bij zullen hebben...? :)

Euh .. tis meer helpen aan :D

Er is een afwijking in het beschreven controllerboard van Synthcom en de mijne, niet dusdanig dramatisch maar meten is nu eenmaal weten.

ik heb schema's op PDF maar het is bij elkaar wel 28 MB

als jij een idee heb hoe ik dat naar je toe kan zenden ????

ik ben nog steeds niet handig met computers

Tip:

Gebruik www.yousendit.com. Verstuur bestanden tot 1 gigabyte. De ontvanger krijgt netjes een link in zijn mailbox en de bestanden blijven een week online staan voor de ontvanger om te downloaden.

Groeten, Phontaq

Origineel geplaatst door Phontaq
Tip:

Gebruik www.yousendit.com. Verstuur bestanden tot 1 gigabyte. De ontvanger krijgt netjes een link in zijn mailbox en de bestanden blijven een week online staan voor de ontvanger om te downloaden.

Groeten, Phontaq

Mooie link ! Had ik nog nooit van gehoord. zetten we ff bij favorieten.

:okdan:

Hey Q,

Heb de schematic van de voice-board en de VCF board
ff op m'n site gezet:

Klik hier

Mvg.

CoolRunning

Ah dat ziet er allemaal al goed uit, Matrixx heb ik ff een PB gesturd, dat www.yousendit.com lijkt me ideaal voor deze gelegenheid! :)

de Gouden Tip van de week!!

de Gouden Tip van de week!!

Die kende ik nog niet..thanx!! :okdan:

Origineel geplaatst door Phontaq
Tip:

Groeten, Phontaq

file's zijn verzonden dus haal ze maar op

ik heb nog een computer over hier met een 10gig schijf kan ik daar geen server van maken waar ik meteen alle schema's en manuals op zet want ik heb er echt veel liggen

Laatst gewijzigd:
Matrixxx bedankt! Heb nu een idee waar de verschillen zitten en hoe ik eventueele problemen kan bypassen.

Zou wel cool zijn om een server hier te hebben met schema's een service manuals. Kan het misschien niet meeliften op de Synthforum server? Anders ff een thread starten in feedback?

Back