Access Virus B Gezocht

Status
Please reply by conversation.

Diega

Gekke Henkie
Gezocht: Access Virus B, Ik ben op zoek naar een Virus B die zowel technisch als optisch 100% in orde is (dus niet afgeragd door live gebruik). Ik ben bereid om voor een goed exemplaar 700 euro te betalen. Graag je reactie.

...

Attachments

• schop.jpg
    schop.jpg
    8,4 KB · Bekeken: 72
Ok, hij had hem toch niet voor de verkoop dus was blij met niets. Kom op mensen, reageer! Er liggen hier 700 eurootjes voor een nieuwe baas!

Laat ik er nou net een op de kop getikt hebben voor dat bedrag. 8D

En denk maar niet dat ik em OOIT wegdoe, wat een geile bak....

:maffia:

Een Virus C Gevonden!!!

Een Virus C Gevonden!!!

Hoi mensen, ik wou even zeggen dat ik er een heb! Het is geen B maar een C geworden. Toch uitgebreider en ik heb hem voor een superprijs kunnen krijgen :peukie:

:slotje:

gefeliciteerd en veel plezier er maar mee :biertje:

Ik zie het grote verschil tussen B en C niet echt...

ja modulation matrix en nog wat kleine zaken :P

nou heel veel is het ook niet maar er zijn toch een aantal drastiche verbeteringen cq toevoegingen:

- Nieuwe processor
- Nieuwe OS 6.5 met MoogFilters (1,2,3 en 4-pole)
- Verbeterde polyfonie: van 24 naar 32: zeer belangrijk voor je o.a .scheurende leads, maar 32 voices komen elke sound ten goede, geloof me ;)
- 6 modulation sources bij de C ipv 3 bij de B
- 9 modulation destinations bij de C ipv 3 bij de B
- Een EQ met midsweep
- Distortion, met o.a. Lo-Fi Rectifier, Wave Shaper, Bit/Sample Rate Reducer, etc.
- 98 fx ipv 82
- Een 32 bands Vocoder
- Meer knobs, buttons en leds
- 2 Definable Controls zoals de B maar dan: Freely Assignable, Globally Or Per Program, Nameable

Dat was het wel zoon beetje, maar ook niet geheel onbelangrijk is dat er langer updates beschikbaar zullen zijn voor de C dan voor de B. En nogmaals de prijs was erg goed....
:peukie:

Kleine correctie:

- 9 modulation destinations bij de C ipv 3 bij de B

moet zijn:

- 9 modulation destinations bij de C ipv 6 bij de B

Status
Please reply by conversation.
Back