thread voor alle circuit benders

sjeijk

®
Bij deze, omdat het me wel relaxt lijkt om een goeie thread te hebben voor beginnende, gevorderde en extreem vette circuit benders. Voor hulp, vragen antwoorden, goeie links en tutorials, tips en gearpraat enz.

Eerste vraag kan iemand mij helpen aan een beginners object. Kheb nog totaal geen kaas gegeten vaan circuit benden dus een goeie tutorial zou mij goed helpen.

nb. de casio mt-750 van sander02 lijkt me wel wat..

geluid 1
Geluid 2

de classic:

Attachments

• casio_sk1.jpg
    casio_sk1.jpg
    20,1 KB · Bekeken: 112
leg wat verbindingen tussen contacten van de drie IC's links onder en je bent op weg:

Attachments

• sk1_inside.jpg
    sk1_inside.jpg
    27,5 KB · Bekeken: 112
Ja die heb ik wel. Maar niet hier. En niet toevallig. Sorry, maar het punt is; die casio klinkt iedere keer anders, en om alles te laten horen heb je een paar uur nodig. Een kort sampeltje heeft eigenlijk weinig zin.

nb. de casio mt-750 van sander02 lijkt me wel wat..

excellent choice sir.. er is veel te benden op dit ding en 't is zo 'makkelijk' als je er eenmaal handigheid in hebt.

Het leukste eraan vind ik dat je toch nog realtime controle hebt over een aantal dingen terwijl het gebend is. (attack, decay, detune, stereodelay) en dat op zo'n oud casiootje

goede thread verder! :okdan:

hier een linkje met plaatje

Origineel geplaatst door sjeijk
Kan net niet lezen welk type..(sk1?) Enne does ff wat geluiden van al die sjieke mods

das niet de mijne...

heb wel wat maar geen digitale camera

:)

http://www.maxmidi.com/diy/sk1/article.html

heeft er al eens iemand een SK-1 ge-midi-ficeerd ?
de volledige midikit is niet meer te koop, enkel nog een van de benodigde chips ... iemand zich toch al eens gewaagd aan deze 'retro-fit' ?

Back