• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha CS1x

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Atlantis

Stalins' handlanger
Ik verkoop mijn Yamaha CS1x.(Eerste eigenaar). Het instrument heeft sinds enige tijd over het hele toetsenbord een 8-tal toetsen die slecht of geen kontakt maken; waarschijnlijk te wijten aan vervuilde kontaktstroken - geen mechanisch defecte toetsen dus.(toetsen functioneren namelijk oke)..... Schoonmaakklusje voor de koper lijkt me....?
Verder volkomen in orde & heeft altijd perfect gefunctioneerd; het instrument is dan ook veelvuldig gebruikt.
Kompleet met originele doos, handleidingen, adapter, blue book en tutorial diskettes.

€150,-

Attachments

• yamaha  cs1x.jpg
    yamaha cs1x.jpg
    6,8 KB · Bekeken: 60
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back