Hardware storing legt Synthforum plat.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

CraZ

..
Door een ingrijpende hardware-storing is het Synthforum de gehele nacht en ochtend van 30 Juli uit de lucht geweest. Bij deze wil ik de mannen van TrueServer/2Fast ontzettend bedanken voor hun tomeloze inzet. Er moest een geheel nieuwe server geregeld, geconfigureerd en geinstalleerd worden.. iets waar men tot vannacht 5 uur aan heeft doorgewerkt. Na het terugzetten van de backups van site en database zijn we nu weer volledig in de lucht..

Jongens.. bedankt!

Laatst gewijzigd:
Bedankt!

tot 5 uur 's nachts doorwerken : heel veel respect !

Fatal error: Call to undefined function: mail() in /www/www.synthforum.nl/public_html/forums/private.php on line 719

Kan niet PB'en ???

Weet niet of het met die storing te maken heeft, maar is wel lastig

Top van Trueserver/2Fast! :mega:

En ja, die error heb ik ook met replyen. Niet alleen met mail & pb.
Soms wel, soms niet; lijkt wel afhankelijk per thread...

Re: Hardware storing legt Synthforum plat.

Origineel geplaatst door CraZ
bepaalde mail en pb functies werken nog niet naar behoren.. dit wordt zsm verholpen

Re: Hardware storing legt Synthforum plat.

Origineel geplaatst door CraZ
Door een ingrijpende hardware-storing is het Synthforum de gehele nacht en ochtend van 30 Juli uit de lucht geweest. Bij deze wil ik de mannen van TrueServer/2Fast ontzettend bedanken voor hun tomeloze inzet. Er moest een geheel nieuwe server geregeld, geconfigureerd en geinstalleerd worden.. iets waar men tot vannacht 5 uur aan heeft doorgewerkt. Na het terugzetten van de backups van site en database zijn we nu weer volledig in de lucht..

Jongens.. bedankt!

bepaalde mail en pb functies werken nog niet naar behoren.. dit wordt zsm verholpen

driewerf hulde....!!!

wat moet ik zonder synthforum tijdens mijn saaie baan......kreeg al helemaal trillende handen....

Hulde!

ondanks de foutmelding lijken PB's wel verzonden te worden.

Joechei!

*maakt rondedans*

Gelukkig sliep ik vannacht en was ik vanochtend niet in de buurt van computers. Meestal heb ik dan wel uitgeprinte screenshots bij me van de hot topics, om de ergste afkickverschijnselen te onderdrukken.

Maar super dat het zo snel opgelost is :)

-C-

laatste keer dat ik keek was het kwart na 4 ofzo:) was ik nog maar ff wakker gebleven:P

Ik was al bang dat jullie me van synthforum gesmeten hadden, omdat ik af en toe niet zo sociaal voelend optreedt:D :D :D

Ben in ieder geval blij dat synthforum het weer doet.

Hulde aan de jongens die de problemen opgelost hebben.

Phochos:D :D

Origineel geplaatst door phochos
Ik was al bang dat jullie me van synthforum gesmeten hadden

Ja, ik had ook zoiets, want de eerste keer dat ik probeerde vanmorgen kreeg ik een scherm met 'Forbidden, you don't have access to this page...' Jongens, wat was ik =(

De backup werkte dus ook gewoon. :)

Netjes van de mannen om de klus te klaren in zo'n korte tijd.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back