Gezocht : Spirit Absolute 2 en Clavia Nordlead 1 !!!

Status
Please reply by conversation.

E-Mash

Stamgast
Beste Synthforum leden,

Ik ben op zoek naar Spirit Absolute 2 Monitors en Clavia Nordlead 1 en als het kan met Voice uitbreiding t'm 12 , zonder is ook prima .

Prijs komen we er wel uit, en ik hoopt snel dat ik wat reactie krijgt. (zit echt lang te wachten op Nordlead 1) :D

Alvast Bedankt,

Vriendelijke groeten ,

Ivan

Re: Gezocht : Spirit Absolute 2 en Clavia Nordlead 1 !!!

Origineel geplaatst door E-Mash
en Clavia Nordlead 1 en als het kan met Voice uitbreiding t'm 12 , zonder is ook prima .

Zo'n Clavia Nord Lead I is niet altijd even makkelijk te vinden, zelfs zonder de voice expansion kaart.

Ik denk dat deze toch best een hoge verzamelwaarde heeft (het design is best uniek - schuine kantjes) en daardoor 'schaars en duur' is.

Waarom kijk je niet uit naar een Nord Lead II, die een 'doorontwikkeling' is van de Nord Lead I. En die is toch niet veel duurder?

Een Yamaha AN1x is anders ook een geschikte 'vervanger' en is tegenwoordig heel goedkoop geworden. Hij draagt misschien niet de Clavia naam doch het is een synth die heel wat te bieden heeft. Enfin, gewoon eventjes mijn mening.

Over Nordlead 1

Over Nordlead 1

Ik las dus een keertje op forum over vergelijking met Clavia Nordlead 1 en Clavia Nordlead 2 kwa geluid.En stond van over Nordlead 1 veel beter en rauwer klinkt dan Nordlead 2 .En met Voice expanison bijv met 12 lagen stemmen geluid veel breder en vetter klinkt. Ik zat wel te denken over Nordlead 2 of NL 2x maar heb tips en advies nodig of ik wel zou doen Nordlead 2 of NL 2x kopen . Momenteel denk ik alleen aan Nordlead 1 . Dus hoopt dat er meer tips komen :D

Bedankt nog voor reactie .......

Bedankt nog voor reactie .......

Ik heb al Pb van iemand gehad die zijn Nordlead 1 wil verkopen met voice expansion t/m 12 en geheugenkaart.
Geduld is een schone zaak :D Synthforum Rules Thanx guys en Spirit absolute 2 komt eraan hehe :D

Hier kan een slotje op denk ik hehe :D

:slotje:

Status
Please reply by conversation.
Back