Nee, die uitbreidingen zijn niet echt nodig. Ik heb zelf de K2600xs (met sample-optie) zonder de extra rom-blocks. De sample optie is een leuk extraatje, maar ik gebruik 'm niet zo vaak. Die extra rom-blocks zijn alleen interessant als je bent uitgekeken op de onboard geluiden, wat niet zo gauw gebeurt! Die rom-blocks zijn trouwens enorm over-priced (ca. $200-$250). Wat ik wel heb gedaan, en wat sterk aan te raden is: Sample-geheugen erin zetten! Erg handig als je een sample-cdtje wilt inladen, daar heb je nl. de sample-optie niet voor nodig.
Yep hier nog een K2600X gebruiker , ik heb dan wel de rom-blocks en 128 mb geheugen
dan geen sample-optie maar je kunt de geluiden laden via scsi dus dat is geen probleem.
Ben zeer tevreden over de geluiden die in de rom-blocks zitten vooral de ORCH Rom is zeer bruikbaar
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar die ROM-blocks, maar ik heb in een muziekwinkel nog nooit een K2600 mét ROM-blocks gezien. Iemand nog een suggestie?
Origineel geplaatst door Dimchord Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar die ROM-blocks, maar ik heb in een muziekwinkel nog nooit een K2600 mét ROM-blocks gezien. Iemand nog een suggestie?
En hij is vanavond verkocht aan iemand, maar niet aan mij...
't ding schijnt trouwens geen enkele optie te hebben gehad, maar wel vrijwel nieuw in doos te zijn geweest.
Ach ja... "next time, Gadget.. NEXT TIME!!!!" (miauw)
Er staat bij Feedback een rackmodel te koop. Wel iets duurder, maar volgens mij wel met sample optie.
Maarja zo'n mooi klavier zou wel handig zijn en stimulerend werken. Alleen heb ik toendertijd dat het apparaat uitkwam wel gemerkt dat de waves in het hoog dubbele tonen gaven die erg storend klonken. Maarja dat krijg je met een 7 octaafs keuboard en je gebruikt voor bijv. een sinus geen langere multisample.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.