G5 + Logic Pro [samengevoegd]

Ensemble

Ouwe rot
Aaaaah

Kan iemand mij aub even helpen met de volgende vragen?

1. kan ik na installatie van Logic Pro. de aangemaakte Logic map in zijn geheel naar de prullenbak en defintief te verwijderen over gaan tot opnieuw installatie of blijven er dan elementen van de eerste installatie over die voor conflicten kunnen zorgen bij een tweede installatie?

2. Is in de prullenbak gooien binnen Mac uberhaupt de enige optie om iets te verwijderen? Of is unintall software hier ook gewoon aanwezig zonder dat ik het na twee dagen Applegebruik heb ontdekt?

Nou goed, hoop op hulp. Heb nu al bijna een week een Appel en maak nog steeds geen muziek!! Ligt zeker aan mij maar is toch kl...!!

Helllllup :confused:

Als het goed is is onder OS X alles gekoppeld aan elkaar, dus als je de map wegpleurt is het inderdaad weg. Verfrissend he? :D

G5

G5

Ok,

da's fijn idd.

Bedankt.

Hoop dat het nu allemaal gaat werken.

Klote als je weet dat je een fantastisch systeem onder handen hebt en het dan nog vernaggeld!

:doei:

[off topic]
In Windows gebeurt dit ongeveer hetzelfde. Als je iets installeert doet Windows bijna niet meer dan je *.exe uitpakken in de gekozen dir. En meestal ook nog iets wegschrijven in de regestry.
[/offtopic]

uninstall is niet nodig ; gewoon het programma in de prullenbak pleuren, in dit geval de hele folder "Logic 6 series"

Je moet wel ook de zgn Preferences/Voorkeuren weggooien.
Voor iedere user worden preferences apart aangemaakt, zodat iedere user zijn eigen favoriete instellingen kan gebruiken.

De Logic preferences vind je hier :
harddisk / gebruikers / [jouw user naam] / bibliotheek / voorkeuren / info.emagic.logic
Dus gewoon de file info.emagic.logic naar de prullenbak.

Je kunt eventueel ook deze mappen nog eens manueel nakijken of je er nog iets van Logic aantreft :
harddisk / Library / Application Support / ProApps / Logic
harddisk / Users / Username / Library / Application Support / ProApps / ...

Origineel geplaatst door David
uninstall is niet nodig ; gewoon het programma in de prullenbak pleuren, in dit geval de hele folder "Logic 6 series"

Je moet wel ook de zgn Preferences/Voorkeuren weggooien.
Voor iedere user worden preferences apart aangemaakt, zodat iedere user zijn eigen favoriete instellingen kan gebruiken.

De Logic preferences vind je hier :
harddisk / gebruikers / [jouw user naam] / bibliotheek / voorkeuren / info.emagic.logic
Dus gewoon de file info.emagic.logic naar de prullenbak.

Je kunt eventueel ook deze mappen nog eens manueel nakijken of je er nog iets van Logic aantreft :
harddisk / Library / Application Support / ProApps / Logic
harddisk / Users / Username / Library / Application Support / ProApps / ...

Wat ik heb begrepen is dat alle files gelinkt zijn aan elkaar, en zelfs als je een bestand uit de map sleept dat hij dan alsnog mee gaat als je het programma verwijdert.

jihaaaaaaaaaaa

jihaaaaaaaaaaa

Heren,

Allen bedankt voor jullie comments!

Het werkt!

Zo nu eindelijk even muziek maken8~

Misschien tot snel als ik weer eens iets niet snap:P

Met de vriendelijke groeten..

Semble:okdan:

G5 + Logic Pro

G5 + Logic Pro

Vanwege sluiting van mijn vorige thread vervolg ik hier weer..

Kan iemand mij aub vertellen waarom de door mij gesavede sample instruments na restart van logic pro 6.4.1. gewoon weer volkomen zoek geraken??
M.a.w. ik speel een accoord met een factory preset in de EXs 24 sla de boel op, sluit Logic af, herstart weer en weg gebruikt instrument!

Any help?

:confused:

Back